$(function(){setImageBanner('1037713f-76e2-4c0c-aaa7-2bd4b7c4a3f8','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

הדפסה מותאמת אישית על גבי פריטי לבוש יומיומיים נחשבת לפעולה שמשיגה בקלות שתי מטרות – האחת, היא מספקת למי שיקבל את הפריטים פריט נוסף שיצטרף לארון הבגדים שלו והשנייה, היא מביאה לידי כך שלקבוצת אנשים בעלי מכנה משותף יהיה נופך נוסף של אותו מאפיין, רק שהפעם הוא יופיע כהדפסה על בגד.

freepik

ברוב המקרים יהיה מדובר על הדפסה הומוריסטית, כזאת שאמורה להעלות חיוך על פניהם של אלה שמקבלים את פריטי הלבוש וכמובן שאם מדובר בבגד חיצוני – יכולים כל אלה שיש להם כזאת להיפגש עם אותה התלבושת. אמנם הדפסה על בוקסרים נחשבת לפחות פופולרית ונפוצה, אך הדפסה על גבי חולצות, כובעים מסוגים שונים, תיקים, או צעיפים – אהודה ומבוקשת מאד והיא גם מתאימה לשלל אירועים ומשתתפים במגוון גילאים. אז מה אפשר וכדאי לדעת על הדפסה כזאת?

איך מבצעים הדפסה על בגדים ופריטי טקסטיל?

אם כבר מתארגנים לפרויקט של הדפסה על פריטי לבוש שונים חשוב לשים לב לטכנולוגיה שמשתמשים בה ולמכשור הטכני. בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בעולם זה וכיום ההדפסות איכותיות, בולטות ומספקות תוצאות רמה גבוהה מאד. דבר נוסף וחשוב הוא התכנון והעיצוב של ההדפסה עצמה. כיום אלה יכולים להיות מבוצעים על ידי תוכנות מחשב מתקדמות או אפילו כאלה שקיימות בכל מחשב וכך כל אדם יכול בעצמו לתכנן ולשרטט את מה שהוא רוצה שיופיע על פריטי הלבוש. לאחר מכן יהיה זה בידיו של איש המקצוע לקבל החלטות על ביצוע ההדפסה עצמה, שתלויה בחומרי הגלם שמהם עשויים פריטי הלבוש ובצפיפות שלהם. הדפסה על גרביים, למשל, תהיה שונה ותתבצע בדרך אחרת מאשר הדפסה על חולצות או על תיקי אל בד. טמפרטורת החימום ומשך ההצמדה לבגד תהיינה מהותיות וייתכנו הבדלים ביניהן בהדפסה של פריטי לבוש כאלה ואחרים. כל אחד ירצה שההדפסה תהיה הכי איכותית וטובה שאפשר ולכן חשוב לשים לב לנקודות האלה.

הזמנה של הדפסה מותאמת אישית

בניגוד לשנים שחלפו – הדפסה מקצועית מבוצעת כיום באיכות גבוהה וגם במהירות גבוהה. כאשר בוחרים את האתר שממנו מזמינים אפשר להתרשם מזמני האספקה גם לכמויות גדולות ומכאן אפשר להבין שבתחום הזה אפשר להתנהל גם בספונטניות או בהתרעה קצרה. חשוב לראות דוגמאות להדפסות, לנסות אם אפשר לחוש את איכות הבד וכמובן לקבל מידע על משך הזמן שהחולצות וההדפסות מחזיקות מעמד אחרי שימוש אינטנסיבי, יומיומי ואחרי כביסות מרובות. פריטי לבוש שמדפיסים עליהם הופכים כאמור למזכרות אמיתיות ויומיומיות ולכן חשוב שהם יישארו עמידים וההדפסה תהיה ברורה גם אחרי הרבה זמן שהחולצה בשימוש ותמיד יהיה נחמד ונעים להיזכר באירוע או הסיטואציה שבהם ניתנה החולצה במתנה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה