המומלצים שסוגרים את 2021: שלושה עסקים שכדאי גם לכם להכיר לקראת השנה הבאה

$(function(){setImageBanner('c1be1c52-568e-4606-b01a-33096ead2061','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

האם יצא לכם פעם לנסות בעצמכם להקים ולנהל עסק בישראל? אם כן, אתם יודעים וודאי שלא מדובר על משימה פשוטה. מעבר לשירותים או המוצרים עצמם שאנו מציעים, עלינו לדאוג לעשרות עניינים בירוקרטיים, לפרסום ושיווק על בסיס קבוע, לפעילות העובדים אם שכרנו לשירותינו כאלו ובעצם לכל פרט ופרט קטן. מתוך כך זה בהחלט לא מפליא שעסקים רבים סוגרים את שעריהם בשנה הראשונה בלבד והרבה פעמים עסקים קטנים שמצליחים לשרוד, לא מצליחים לתת ללקוחות שלהם את כל מה שמגיע להם באמת.

FREEPIK

ובכן, דווקא בגלל זה מעניין לראות את אותם העסקים שמנוהלים מתוך חשיבה, שיודעים לתת ערך מוסף ללקוחות ושהחוויה אצלם מלווה תמיד בחיוך, הסברת פנים ושירות מעולה. למען האמת, אם מסתכלים לעומק הדברים רואים שיש הרבה מאד עסקים כאלו בישראל והרבה פעמים הם לא מגיעים אל קדמת הבמה ומקבלים את החשיפה שהם ראויים לה. בדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להמליץ לכם כעת על שלושה עסקים מעולים בתחומם, כאלו שהגיעו לדרגת מאסטר בכל הנוגע לשירותים שהם מעניקים ושהחוויה שלכם בתור לקוחות תהיה אצלם לא פחות ממושלמת. שימו לב כי מדובר על עסקים שונים וכל אחד מתאים בשלב שונה בחיים, כך שאם הם רלוונטיים עבורכם, בהחלט שווה להרים טלפון ולהתעניין.

כשאתם מחפשים בית ספר לאילוף כלבים כדאי להכיר את ה-Dog college

אם אתם מחפשים כיוון מקצועי חדש בחיים שלכם ומעוניינים בקריירה שגם משלבת את האהבה והתשוקה שלכם, ואם האהבה שלכם היא כלבים והטיפול בהם, יכול מאד להיות שהרעיון של לימודי אילוף כלבים הוא הדבר הנכון ביותר עבורכם. יחד עם זאת, מי שרוצה ללמוד את התחום באמת ולא על הדרך, בפרט מי ששואף להפוך את זה לקריירה בסופו של דבר, חייב ללמוד את זה מהטובים ביותר ואין שה-Dog college זה המקום הנכון בשביל זה.

אחרי הכל, ה-Dog college הוא אחד מבתי הספר הותיקים והמובילים בישראל לאילוף כלבים. תוכלו לבחור ללכת על קורסים בסיסיים של היכרות עם התחום שתהווה את צעד הכניסה המושלם שלכם לתחום, ובהמשך או מהתחלה בהתאם לשאיפות שלכם, תוכלו לבחור בקורס המקיף שהם מציעים שאורכו כשנה פחות או יותר ובו תלמדו את כל מה שצריך לדעת על אילוף כלבים ותצאו עם תעודת מאלף מוסמך. חשוב בהחלט לדעת כי בית הספר דוגל כיום בשיטות האילוף המובילות בעולם ומקפיד לרענן את הידע ולהתעדכן לגבי חידושים אחרונים, כך ששם אתם בהחלט יכולים לקבל את המידע העדכני ביותר.

מעבר לכך מדובר לגמרי על משפחה קטנה, כך שאם אתם אכן אוהבים את התחום, הם ישמחו לעזור לכם לאחר מכן למצוא עבודה ואפילו להקים עסק עצמאי משלכם, שווה להכיר.

חגיגת בר מצווה שלא תשכח לשנים ארוכות עם רפאל הפקות

בשנים האחרונות נראה יותר ויותר משפחות והורים לילדים שהגיעו בשעה טובה ומוצלחת לגיל מצוות, בוחרים ללכת על אחת האפשרויות המרגשות ביותר בארץ של בר מצווה בכותל. אכן, מדובר על דרך נפלאה ושונה לחגוג את היום המיוחד הזה, אך עם זאת אנו רואים הורים רבים שמגיעים לנקודה הזו ומקבלים רגליים קרות כשהם מבינים כמה ארגון ותכנון כרוכים בדבר. ובכן, שווה לדעת שהיום כבר ממש לא חייבים לעשות את זה בעצמינו וכדאי להכיר את חברת רפאל הפקות שמפיקה אירועים כאלו על בסיס יומיומי ודואגת לכל שלב ושלב מא' ועד ת'.

היום מתחיל באיסוף על ידי צוות ההפקה בכולל נגנים ופייטן/חזן מקצועי עם אוטובוס שמגיע עד לבית המשפחה. משם נוסעים לארוחת בוקר טעימה בלטרון ולאחר מכן ממשיכים לכותל לצעדה ולטקס העלייה לתורה. את היום נקנח בארוחה חגיגית באחת ממסעדות היוקרה בעיר. שימו לב שלכל אורך היום, מלווה את הצוות את המשפחה בשירה ובריקודים שהופכים את היום הזה לשמח ובלתי נשכח, ולא מפסיקים אפילו בנסיעות ממקום למקום. מעבר לכך צוות ההפקה ידאג לכל פרט קטן, כולל דרכי גישה למקום, חניה, כיבוד לאורחים, מקומות ישיבה וכן הלאה, והחזן כמובן ילווה את הנער ברגע העלייה לתורה. בקיצור, עם רפאל הפקות לא צריך לוותר על החלום.

אילוף כלבים כמו שמעולם לא הכרתם עם בוגר עוקץ נתן פרל

נתן פרל הוא אחת הדמויות המעניינות ללא ספק בתחום של אילוף כלבים בישראל. הוא התחיל את דרכו המקצועית ככלבן ולוחם ביחידת עוקץ ובמהלך השירות שלו הבין שהקשר שלו עם הכלבים הוא התשוקה האמיתית שלו בחיים. לאחר שחרור החליט שזה הזמן להתמקצע ועבר דרך מקצועית ארוכה עם שלל הכשרות והתנסות בעשרות מקומות שונים. כיום, פרל מציע אילוף מקצועי לכל סוגי הכלבים על ידי הצוות המקצועי והמיומן שעובד איתו כמובן על ידו.

האילוף כולל שימוש בטכניקות המתקדמות והעכשוויות ביותר בעולם אילוף הכלבים ואפשר לפנות אליו בכמה מצבים שונים:

  • אילוף גורים: אילוף של גורים הוא אחד הדברים החשובים ביותר. הכלים שהכלב ירכוש בשלב הזה בחיים יעזרו לו להסתגל בחייו הבוגרים לחיים לצד בעליו.
  • כלבים עם בעיות התנהגות: כלבים שעברו טראומה, שמתנהגים בקרבת בני אדם/כלבים/ילדים בצורה תוקפנית, שמחבלים בחפצים בבית ובחצר וכל מקרה חריג אחר. ישנם מקרים רבים בהם ניתן לשפר את התנהגות הכלב גם בשלבים מאוחרים יותר.
  • הסתגלות למקום מגורים חדש: מעבר מעיר לכפר או להיפך, מעבר מבית קטן לבית גדול, הסתגלות לבני משפחה חדשים.
  • כלבנות טיפולית: פרל יודע להכשיר כלבים טיפוליים למגוון מצבים.

בשורה התחתונה, כשאתם מחפשים שירות מקצועי באמת, שווה לפנות את נתן פרל ואל חברי הצוות.

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה