התקנת עמדת טעינה והגדלת העצמאות של בעלי רכבים חשמליים

$(function(){setImageBanner('caf5929f-edb5-420c-8588-09326de13474','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

תחום הרכבים החשמליים נמצא בעיצומו של תהליך פיתוח מהיר ומשמעותי מאד. מה שרק לפני כשלוש עשרה שנים, עם הקמת החברה הראשונה ששמה לה למטרה לייצר רכב חשמלי בשנת 2007, היה בגדר חזון עתידי, הפך לעניין עכשווי עד מאד בימינו אלה. עם זאת, המשך הפיתוח של רכבים חשמליים תלוי עד מאד ביכולת לשווק אותם ולהפיק מהם רווחים כבר בטווח הזמן הקצר. ככל שמספר הרכבים שיימכרו יהיה גבוה יותר, כך מגמת הפיתוח והשיפור בהם תהיה משמעותית יותר

freepik

ואולם בעיה אחת עדין משפיעה על הפיתוח ועל המכירות – העדר מספר מספיק של עמדות טעינה לרכבים חשמליים. מהו רכב חשמלי ומהם היתרונות שלו על פני רכב המונע באמצעות דלק? איך התקנת עמדת טעינה ביתית והתקנת עמדות טעינה לאורך כל הכבישים במדינה, עשויה להביא לשיפורים הן בזיהום האוויר והן בתחומים נוספים? איזו חברה אמונה על התקנת עמדות טעינה איכותיות לרכבים חשמליים? כל התשובות בהמשך המאמר.

היתרונות של רכב חשמלי ולמה חשוב להמשיך במעבר לרכבים מהסוג הזה

האופי של הרכב נקבע על פי סוג הדלק שבו עושה הרכב שימוש, על מנת להפעיל את המנוע שלו. במשך יותר ממאה שנים, מאז הגיח לאוויר העולם הרכב הראשון שהונע באמצעות דלק, שולטים רכבי מנוע הבעירה הפנימית בכיפה. הרכבים הללו הזניקו, ללא ספק, את האנושות הרבה צעדים קדימה.

עם זאת, הרכבים הללו הגבירו את זיהום האוויר ויצרו תלות יוצאת דופן בדלק המופק מנפט, כאשר מקורות הנפט בעולם הם מצומצמים. רכב חשמלי  מנתק את התלות של בעל הרכב בדלק והופך אותו לחופשי במידה רבה. ההבדל המשמעותי בין הרכב החשמלי לבין רכב המונע בדלק, היא האפשרות לבצע התקנת עמדת טעינה אישית עבור כל בעל רכב. הדבר יאפשר ברוב המכריע של המקרים לכל בעל רכב להטעין את הרכב שלו במשך הלילה, ולצאת ליום העבודה בבוקר כשהסוללה טעונה במלואה. הדבר יפחית, ללא ספק, את התלות בתחנות הדלק שבמידה רבה הפכו לסוג של צוואר בקבוק בתחבורה. חברת סונול זיהתה את התהליך ונכנסה לתחום של התקנת עמדות טעינה לרכבים חשמליים. נכון להיום החברה מספקת התקנת עמדות טעינה בבתים פרטיים או בבתים משותפים, וכן פורשת עמדות טעינה באזורים שונים ברחבי המדינה. החלק הראשון משחרר, כאמור לעיל, את בעלי הרכבים מהתלות השוטפת בתחנות הדלק. התקנת עמדות טעינה לאורך צירי התנועה הראשיים תהפוך אותן לזמינות ותחזק את הנטייה של נהגים רבים לרכוש רכבים חשמליים דווקא.

יתרונות נוספים של הרכב החשמלי

יתרון חשוב נוסף שבא כבר כעת לידי ביטוי, הוא הנוחות הרבה מאד של השימוש ברכב חשמלי ביחס לשימוש ברכב המונע בדלק. הנסיעה היא שקטה יותר ונוחה מאד. בנוסף, המנוע של רכבים חשמליים הוא פשוט יותר וסביר להניח שבעתיד המנועים מהסוג הזה ידרשו הרבה פחות תשומת לב ויסבלו מתקלות במידה פחותה בהרבה מאלה המתחוללות במנועי הבערה הפנימית. היתרונות הללו, ביחד עם הפחתת זיהום האוויר והרעש בכבישים, מעמידים את הרכב החשמלי בכמה רמות מעל הרכבים בעלי מנוע בערה פנימי. אם יש לך עניין לדעת עוד על התחום המעניין הזה ואם יש לך רצון לבצע התקנת עמדת טעינה בבית או בעסק שלך. זה בהחלט המקום הנכון והמתאים ביותר עבורך. כדאי ליצור איתנו קשר כבר כעת והמומחים של סונול יחזרו אליך בהקדם. הם ילוו אותך לאורך כל התהליך עד לסיום ההתקנה והפיכת החניה בבית הפרטי שלך לעמדת הטעינה האולטימטיבית לרכב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה