טיפים לבחירת מאוורר תקרה לחדר

$(function(){setImageBanner('a270b38c-24f6-40c0-bb7c-952a6d525940','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

מאורר תקרה הוא פתרון אולטימטיבי לאוורור חדר ויצירת מזג אוויר נעים. המאורר שממוקם בתקרה ומסתובב בדרגות חוזק שונות, מאפשר בימים חמימים להנות ממשב רוח מרענן ומקומי מבלי להפעיל מזגן עוצמתי. המאוורר יעיל בייחוד בבתים בהם יש ילדים קטנים הרגישים לשינויי טמפרטורה קיצוניים ובנוסף מדובר בפתרון יעיל אקולוגי וזול.

freepik

אז איך תבחרו את המאורר המושלם עבורכם?

 סוג המאוורר- מאוורר תקרה מסווג לפי מקום ההתקנה, מאוור לחלל פנימי קטן כמו חדר ילדים. מאוורר לחלל פנימי גדול כמו סלון בית או אולם תצוגה, מאוורר לחלל חיצוני מקורה, כמו מרפסת שמש, מאוורר לחלל חיצוני פתוח כמו פרגולה העמיד בגשם ושמש. את המאוורר יש לבחור לפי סוג החלל כדי לאפשר התאמה מקסימלית הן לגודל והן לפונקציונאליות הנדרשת.

שליטה במאוורר- כדי שהמאוורר יהיה נח לשימוש יש לדאוג שיהיה ניתן לשלוט בו מרחוק. לדוגמא אם ישנים במיטה ומעוניינים להדליק או לכבות את מאוורר התקרה יהיה ניתן להתקין מתג בקרבת המיטה או להיעזר בשלט רחוק.  

עיצוב הבית- למאוורר תקרה יש נוכחות בחלל, הוא נמצא במרכז התקרה ולכן הוא אמור להשתלב בצורה הרמונית עם עיצוב הבית. כיום ניתן להשיג מאווררי תקרה בצבעים שונים ובמגוון סגנונות רחב  עם כנפיים דמויי עץ לעיצוב כפרי או מראה אווירודינאמי לעיצוב מודרני. כדי להימנע מהתקנה כפולה של תאורה ומאוורר שדורש תכנון מחודש מרבית המאווררים מגיעים עם מנורה במרכזם המאפשרים להנות גם מאור וגם מאוורור במוצר אחד.

מקצועיות- מאוורר שנרכש מחברת מקצועית ומותקן על ידי אנשי מקצוע יאפשר חווית אוורור איכותית ושקטה. חשוב לבחור את החברה בקפידה לבצע סקר שוק, לקרוא ביקורות ולבדוק על אחריות עבור המוצר.

היתרונות של מאוורר התקרה ברורים. מדובר במוצר חסכוני במיוחד הן בעלות הראשונית שלו שעומדת על 200-400 שקלים. והן בצריכת החשמל הנמוכה מה שמאפשר חסכון כפול ושמירה על סביבה ירוקה. מאוורר התקרה משמש גם כפריט עיצובי לכל דבר. יד לקחת בחשבון שהוא לא מקרר באופן עוצמתי ולכן בימים חמים במיוחד יהיה צורך בהפעלת מזגן. אך הוא בהחלט מתאים לימים חמימים לאוורור קל ובימים חמים הוא יופעל הפוך ויאפשר דחיפה של אוויר חם מהתיקרה כלפי מטה. כך שאם יש רדיאטור בחדר הוא יאפשר פיזור שווה של החום בחלל החדר.  התחזוקה של המאוורר בסיסית מאד וכוללת ניקוי מאבק מידי פעם באמצעות סמרטוט לח .

אז גם אתם רוצים להנות מאוויר נעים בבית ללא הקפצה משמעותית בחשבון החשמל? תוכלו לבקר באתר ולבחור מאוורר תקרה מעוצב המותאם לכל חלל וחדר בדירה שלכם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה