כבר לא כמו פעם – סדרות ישראליות ולמה אתם חייבים לצפות בהן

$(function(){setImageBanner('012fac95-1e2d-4ade-bada-606aa71ca6bb','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

בעבר הלא רחוק, אם הייתם שואלים מישהו אם הוא צופה בסדרה הישראלית החדשה שבדיוק התחילה לצאת, כנראה שהתשובה הייתה שלילית בזנטית המלווה בהסתייגות מועטה. אין ספק שעד לא מזמן סדרות ישראליות נחשבו להרבה פחות איכותיות ונראה שהתעשייה בישראל עסקה בעיקר בניסוי וטעייה, הניסיון למצוא את הדרך הנכונה ביותר להעביר את התכנים לקהל הישראלי.

סדרות ישראליות

הניסיונות הרבים השתלמו, ולא רק שבישראל צצות עוד ועוד סדרות מעולות כמו פאודה, המפקדת, להיות איתה ועוד, אלא שחלקן אף מוצאות את דרכן למסך הבינלאומי ומצליחות להפתיע גם צופים בכל רחבי העולם.

 

סדרות ישראליות – לצפות ולהתגאות

 

אז למה לכם בכלל לעזוב הכל ולהתחיל להכניס סדרות ישראליות לרשימה שלכם? ובכן, הנה כמה סיבות לא רעות:

 

  • קל לנו יותר להזדהות – התעשייה הישראלית הרבה פחות מוצלחת בכל הקשור לאפקטים מיוחדים ומדע בדיוני. כך, עלילות הסרטים והסדרות בארץ עוסקות בעיקר בנושאים שבאים מהיום יום שלנו; סדרות על צבא, יחסים בין אישיים בישראל, פערי תרבות, סיטקומים משפחתיים ועוד רבים ונפלאים, שכל אדם שחי בישראל יוכל להזדהות איתן ביתר קלות.
  • מדברים בשפה שלנו – בואו נודה על האמת, לא תמיד יש לנו כוח להתאמץ להקשיב לשפה זרה או לשקוע בכתוביות. לפעמים כל מה שמתחשק לנו זה רק להימרח על הספה ולתת לעיניים לנוח מול סדרה שדוברת את השפה שלנו, בלי להתעמק במה שכתוב בתחתית המסך. בנוסף, בדרך כלל גם בסרטים והסדרות שפת הדיבור היא כמעט יום יומית כך שזה מרגיש מאוד בבית לשמוע את הסלנג שאנחנו מדברים בעצמנו, על המסך.
  • חוויות מוכרות – במדינה שבה כמעט כולם עשו צבא, חוו סיטואציה הקשורה לפערי תרבויות או סתם יצאו לטייל בתל אביב, יש משהו שמניח את הדעת בלהסתכל על המסך ולהזדהות גם מהבחינה הזו; לזהות את כיכר דיזנגוף ברקע, להיזכר בטירונות שעברתם ביחד עם החבר הכי טוב, באהבה הראשונה שהכרתם דווקא בנסיעה לדרום אמריקה אחרי שהשתחררתם, ועוד. חוויות הן מרגשות, מאחדות ויוצרות לא מעט הזדהות.
  • קצת גאוות יחידהסדרות ישראליות הן מקור לגאוות יחידה; הן יצירות גאוניות שיצרו אותן ממש כאן קרוב לבית, והן עוסקות בכל הנושאים – הקשים והפשוטים יותר, שרובנו או לפחות חלק מאיתנו מתמודדים איתם ביום יום שלנו. תמיכה ביוצרים ישראליים היא תמיד מומלצת ונהדרת, עושה טוב ומסייעת לתעשייה להתפתח ולגדול אפילו יותר, עד לפריצת גבולות.

 

והעיקר שתהיה צפייה נעימה!

 

שירותי הסטרימינג כיום מציעים תכנים מכל הסוגים; סדרות ריאליטי מהעולם, סרטים, שוברי קופות ואף סדרות ישראליות מכל הזמנים. כך, תוכלו תמיד לבחור לצפות בתוכן שהכי מעניין אתכם באותו רגע, להזמין את החבר'ה לערב של סרט או להתפנק עם הילדים. הכינו את הפופקורן וסדרו שמיכות וכריות בסלון כדי שיהיה לכם נוח, ויאללה לערב צפייה!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה