להתעורר למציאות חדשה

$(function(){setImageBanner('c5051fc6-bd85-437d-a7b9-074e8f56de1b','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

כשאומרים ישראל למה מתכוונים בעצם? למדינה הקטנטונת שעל המפה שכל כך קל לפספס אותה אם לא מסתכלים היטב? אולי מתכוונים למעצמת ההי-טק המשגשגת שהפך לשמה השני או למעצמת על עם כוח בלתי נדלה? אולי בכלל מתכוונים למדינה שצריך למחוק אותה כליל מפני האדמה ולהשליך את כל תושביה לים?

freepik

ישראל ללא ספק מדינה רבגונית המושכת אליה הרבה מאד תשומת לב מכל קצוות הדעות.

זהו, בזה זה מסתיים? ישראל כמדינה גיאוגרפית קטנה ובה התקבצות של אנשים מכל העולם, ערבוביה של מסורות, תרבויות שפות שהיום גרים וחולקים יחד את הלחץ, הפקקים, השנאה, התחרות, הצפיפות, הניכור, הגאווה והאגו שהלך וגדל לממדים מטורפים? זוהי ישראל?! הייתכן?

אולי צריך לעצור לרגע ולחשוב שזה לא במקרה שכל כך הרבה רעש והלומה תמיד סובבים אותנו. אין רגע אחד של שקט וכמו שזה נראה, שקט לא ישרור פה בזמן הקרוב זה בטוח. עלינו למלא את תפקידינו באמת תפקידו של העם הנבחר! ומהו אותו תפקיד?

ואהבת לרעך כמוך! כמו שאומרים בארגון בני ברוך. להפוך את שלושת המילים הללו למפעל חיינו!

ואנחנו טועמים מהטעם הטוב הזה, לו במעט בזמני משבר ומלחמה. פתאום מצליחים להתעלות מעל לשנאה, מעל להבדלי צבע עור, דעה פוליטית, מוצא, שפת אם, עד לשכן שמעצבן, וכל דבר שגורם לפירוד.

אז דמיינו לכם מדינה ללא משטרה, עורכי דין, מתווכים, חוקרים פרטיים, פסיכולוגים, פסיכיאטריים, רופאים, פקחים למיניהם שמזמן פשטו את הרגל ונהיו נחלת העבר. שפע אין סופי, בריאות ואהבה הם נחלת המדינה החדשה. איש את רעהו יעזור, אחד לטובת השני מכל הלב והנשמה. כולם רוצים עבור כולם ולא רק עבור עצמי.

כשנצליח להתעלות מעל לכל ההבדלים שבינינו, בדיוק כמו שאנחנו מסוגלים בזמני משבר ונצליח באמת לגלות את האהבה בקרבנו, כאן, בינינו , כעם מאוחד ללא הבדלים, ללא שנאת חינם שאוכלת אותנו מבפנים נוכל בגאווה גדולה להרגיש שסוף סוף אנחנו ממלאים את תפקידנו הנעלה בינינו ובשביל העולם כולו. 

לזה העולם מחכה!!

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה