מדוע צריך שירותי אחסנה?

$(function(){setImageBanner('0bba0dae-768f-4b7d-a2ab-52dc0092177b','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

ישנן כל מיני סיטואציות בהן יש צורך בשירותי אחסנה. "הדבר החשוב ביותר הוא שכאשר תרצו את הדברים חזרה, הם יגיעו בדיוק כמו שעזבתם אותם", אומרת מאיה שעשתה לאחרונה שימוש בשירותים אלו

דפורמציה

לפני כחמש שנים מאיה ובן זוגה קיבלו הצעה מפתה לרילוקיישן. "זו הייתה התגשמות של חלום מצד שנינו", אומרת מאיה. "היה לנו ברור מתחילת הדרך המשותפת שלמקום הזה אנחנו מכוונים, וכאשר הגיעה ההצעה, הרגשנו שממש קיבלנו פרס על כל ההשקעה המטורפת שעשינו לאורך השנים. העניין היה שעד שקיבלנו את ההצעה לרילוקיישן צברנו הרבה מאוד ציוד ורכשנו דירה בישראל, כך שהיה צריך למצוא פיתרון להרבה דברים".

מאיה ובן זוגה החליטו להשכיר את הדירה כאשר הם לא נמצאים בארץ. "אני מאוד קשורה לרהיטים והחפצים שהיו לנו בבית, ולא התחשק לי ששוכרים שפחות אכפת להם יגרמו – גם אם זה נעשה בלי כוונה – לנזקים שאחר כך יגרמו לי לעוגמת נפש", אומרת מאיה. "מהסיבה הזו החלטתי לשים את כל הריהוט שלנו במחסנים יעודיים, ולהשאיר בדירה רק ציוד מינימלי, שיכול לעזור לשוכרים ולא הגיוני להוציא מהבית, כמו למשל ארונות, מזנון שהיה מחובר לקיר ועוד. את כל יתר החפצים והריהוט העברנו למחסן".

כאשר מאיה נדרשה לבחור חברה שתספק לה שירותי אחסון, היא גילתה שזה קצת יותר מורכב ממה שזה נשמע. "מסתבר שיש בישראל חברות רבות המציעות שירותי אחסנה, והבחירה ביניהן הייתה די מורכבת. קודם כל העדפתי חברה שהמחסנים שלה יהיו באיזור המגורים שלנו פחות או יותר, כדי שעלויות ההובלה יהיו כמה שיותר נמוכות. דבר נוסף, היה לי חשוב לראות במו עיני את המקום שבו הרהיטים יאוחסנו. היו מקומות שאפילו לא הסכמתי להיכנס אליהם מרוב שזה היה מוזנח. לא תמיד מה שמצולם לאתר האינטרנט של החברה משקף את האמת. דבר אחרון – אחריות. חשוב שהחברה תספק אחריות על הדברים, כך שבמקרה שיש נזק כלשהו, יהיה מי שיפצה אתכם על עוגמת הנפש. אמנם זה לא יתקן את הרהיט או החפץ שניזוק, אבל לפחות בכסף תוכלו לרכוש אחד חדש או לתקן את מה שנהרס".

דוני אמנם לא עשה רילוקיישן, אולם גם הוא חיפש שירותי אחסנה איכותיים. "אחרי שהתגרשתי, יצאתי מהדירה שהייתה שלי ושל אשתי לשעבר עם הרבה מאוד דברים. בשלב הראשון עברתי להורים שלי, ואת החפצים איחסנתי במחסנים מיוחדים. השארתי לי בגדים וציוק קל לתקופה הראשונה, ומראש הגדרתי יעד – תוך חצי שנה לעבור לדירה משלי. לשמחתי, הצלחתי לעמוד בזה ואחרי חצי שנה של אחסנה הוצאתי את החפצים והעברתי אותם לדירה החדשה שלי. זו הייתה התרגשות גדולה מאוד עבורי, מעין ניצחון כזה שבו הוכחתי לעצמי שהחיים לא מסתיימים כשפרק אחד מסתיים, ולא משנה כמה זה מורכב וכואב מבפנים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה