מה הוא החומר הפעיל ברואקוטן ומה הוא עושה?

$(function(){setImageBanner('b0705b7a-3ed5-4190-bb19-7bce75dc9826','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

להתמודדות עם פצעי אקנה יש שיטות רבות, אחת מהשיטות היעילות הינה שימוש ברואקוטן. רואקוטן היא תרופה שהוכיחה את עצמה כיעילה להעלמת פצעי אקנה חמורים. עם זאת יש כאלה שנמנעים מלקחת את התרופה בגלל החומר הפעיל הנמצא בה. לפני שאתם מוותרים על האפשרות הזאת, הגיע הזמן שתכירו את החומר הפעיל שנמצא בה.

depositphotos

איך קוראים לחומר הפעיל הנמצא ברואקוטן? החומר הפעיל נקרא איזוטרטינואין. זה הזמן להכיר אותו על יתרונותיו ועל חסרונותיו כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה. אם אתם כאן סימן שפצעי האקנה מטרידים אתכם, הגיע הזמן לראות את האור בקצה המנהרה.

מה עושה החומר הפעיל ברואקוטן?

איזוטרטינואין מסייע להתמודדות עם אקנה קשה, כזה שתכשירים אחרים לא עזרו לגביו. לא פעם תמצאו את עצמכם במצב שבו לא תהיה לכם ברירה אחרת מלבד האפשרות הזאת. הרואקוטן ידועה בתור תרופה שעושה ניסים ונפלאות, גם במקרה שבו תרופות אחרות לא הצליחו. החומר הפעיל משפר את המצב של התפשטות האקנה, עם הזמן הוא גם מעלים את הפצעים. המוגלתיות שמאפיינת את הפצעים נעלמת, פתאום תראו את הפנים חוזרות להיות חלוקות. מדובר על החלום הגדול של כל מי שמעוניין להתמודד עם האקנה פעם אחת ולתמיד. גם אם תרופות אחרות לא הצליחו זה לא אומר שיהיה עליכם לוותר על האופציה להעלים את האקנה פעם אחת ולתמיד.

מהן תופעות הלוואי של האיזוטרטינואין?

הסיבה שבגללה הרואקוטן מתקבל בספקות היא תופעות הלוואי של החומר הפעיל בו. כמו שאתם מבינים יש כמות גדולה של תופעות לוואי שעשויות לשבש את שגרת החיים. אך עדיין יש כאלה שמעדיפים לשבש מעט את שגרת החיים כדי להעלים את הפצעים. עבור חלק מהאנשים הימצאות האקנה על הפנים זה דבר שפוגע רבות בביטחון העצמי. לכן הדרך היחידה להחזיר את השליטה אליכם תהיה באמצעות תרופה חזקה שמגיעה עם קבלות.

תופעת הלוואי העיקרית של האיזוטרטינואין היא רגישות יתרה לשמש. מה שאומר שאם אתם לוקחים רואקוטן יהיה עליכם להימנע מחשיפה לשמש. זאת אומרת בכל פעם שאתם יוצאים החוצה ביום תצטרכו להתמרח בקרם הגנה. לא תהיה לכם אופציה ללכת לים או לבריכה עד שתסיימו את הטיפול במלואו. עבור המון בני נוער שסובלים מאקנה חריף העניין הזה עשוי להיות עניין קריטי לשיקול הדעת.

למעט הבעייתיות של החשיפה לשמש, לחומר הפעיל איזוטרטינואין ישנן תופעות לוואי נוספות. אנו מדברים על כאבי ראש שעשויים למנוע מכם לבצע פעולות שוטפות במהלך היום. יובש בפה ובאף דבר שכל אחד מהסובבים אתכם יכול לראות תוך זמן קצר. כאבי גרון או כל מיני סימפטומים אחרים של שפעת שיכולים להתלוות לנטילת התרופה. אך יש כאלה שעבורם הרצון להעלים את האקנה הוא הרצון העיקרי מבחינתם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה