מתכננים יום גיבוש לעובדים? – כדאי שתכירו את "נהריים בגשר"

$(function(){setImageBanner('88f425ab-4ffa-4c0f-b797-baf5b782d83b','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

מדי כמה חודשים מוציא כל ארגון את עובדיו ליום כיף וגיבוש, וכאשר מדובר באירוע המתוכנן היטב העובדים יודעים כי יש בהחלט למה לצפות. עבור מי שאחראי על תכנון וארגון יום כיף לחברה ולעובדים, מומלץ בחום להכיר את האפשרות של יום גיבוש לעובדים בצפון באתר "נהריים בגשר".

מה תוכלו למצוא באתר נהריים בגשר, מדוע מדובר ביעד האולטימטיבי עבור יום כיף לעובדים בצפון ומהם כל היתרונות שבבחירת אתר מסוג זה?

 נהריים בגשר

אתר "נהריים בגשר" – במה מדובר?

עבור מי שאינו מכיר את אתר "נהריים בגשר", כמה מילים על המקום – מדובר באתר מקצועי ומושקע ביותר השוכן באזור הפסטוראלי של עמק המעיינות, בין אגם הכנרת לבית שאן. האתר שוכן בקרבת קיבוץ גשר, קיבוץ בעל היסטוריה עשירה, וותיקה ומרתקת. באזור זה שכנה בעבר תחנת כוח היסטורית ומרשימה – תחנה הידרו אלקטרית אשר נבנתה על ידי אגדה מקומית בפני עצמה - פנחס רוטנברג, אשר כבר בעשורים הראשונים של המאה העשרים הקים תחנה המשתמשת בזרימת הנהר על מנת לספק אנרגיה לכל ארץ ישראל.

נהריים בגשר

אתר "נהריים בגשר" כולל מתחם מבקרים מושקע ומציע סיורים מודרכים מסוגים שונים במקום, בהם ניתן ליהנות גם ממיצג אור קולי מרהיב אשר סוקר את ההיסטוריה המקומית ובפרט את זו של פרויקט תחנת הכוח. כמו כן, מציע המקום פעילויות מודרכות שונות המועברות על ידי מדריכים מקומיים מנוסים (כבר סיבה ראשונה מצוינת להגיע למקום במסגרת יום כיף לחברות ולעובדים).  

בנוסף, כולל המקום גם את מאפיית הבוטיק המקומית של גשר – "אגדת לחם", אשר עושה שימוש בתנור לבנים ישן שנמצא במקום כבר קרוב למאה שנים, ומציעה ארוחות משובחות ליחידים ולקבוצות, כולל ארוחות צוהריים ובוקר.

 נהריים בגשר

מקבץ סיבות לבחירת המקום כיעד ליום גיבוש לעובדים בצפון

קיימות מספר סיבות טובות לכך שבחירה ב"נהריים בגשר" כיעד עיקרי לפעילות יום גיבוש לעובדים בצפון היא מומלצת ומתבקשת.

כאמור, המקום עצמו מציע פעילויות מודרכות, כולל פעילויות גיבוש קבוצתיות שונות (פעילויות T.D.O) ופעילויות מהנות אותן ניתן לעשות בקבוצות, דוגמת טיולים קבוצתיים של נהיגה עצמית ברכבי שטח. הכל מונחה ומודרך על ידי המדריכים המקומיים המנוסים, כמובן.

נהריים בגשר

כמו כן, ניתן לשלב בימי הכיף והגיבוש גם חלק מהסיורים הנערכים במקום, וכך להוסיף ערך מוסף משמעותי של היכרות עם ההיסטוריה והתרבות המקומית. גם תצפיות של האזור נכללות בסיורים המודרכים, ומדובר באחד האזורים היפים והמרהיבים ביותר בישראל מבחינת נופים וטבע מקומי (אזור עבר הירדן, עמק המעיינות, תצפיות לכיוון הרי גלעד וכו').

נהריים בגשר

כשמוסיפים לכל זה את האפשרות להזמין ארוחת בוקר ו/או צוהריים משובחת במאפיית הבוטיק המקומית, מקבלים יום גיבוש, כיף והווי מלא ועשיר, בלי שתצטרכו להוסיף שום דבר נוסף. את התכנון המפורט של יום הכיף אנשי האתר יעשו יחד אתכם, כך שהעבודה שלכם בתכנון והפקת יום הכיף הופכת להיות קלה ונוחה במיוחד.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה