מתנות שמתאימות לכל אחד - כלי מטבח שימושיים ומעוצבים



בחירת מתנות לאנשים שקרובים אלינו דוגמת בני משפחה וחברים, במיוחד לקראת חגים גדולים למיניהם, יכולה להיות מאתגרת ומתסכלת אם אנחנו לא ממש יודעים מה לקנות. תחום טוב להתמקד בו הוא כלי מטבח, שכן מדובר בקטגוריה אשר רלבנטית לכולם ללא יוצא מן הכלל. בפרט, ניתן למצוא בעולם המטבח מגוון רחב ביותר של מוצרים ואביזרים אשר יהיו שימושיים מצד אחד, ואסתטיים ומעוצבים מצד שני.

כלי מטבח מומלץ לוודא כי רוכשים מחנות/אתר אמינים ומקצועיים המוכרים מותגי איכות בלבד, דוגמת המותג המוביל "פוד אפיל". להלן מספר רעיונות מתחום זה אשר עשויים להוות מתנה נפלאה עבור כל אחד ואחת, בכל מקום ובכל זמן. את כולם ניתן גם למצוא ולרכוש אונליין :

 באדיבות בי יוניק עיצוב הבית

בוצ'ר עץ למטבח -  רעיון נפלא למתנה לפסח (או לכל חג/מאורע אחר) מתחום כלי המטבח היא בוצ'ר עץ. עבור מי שאינו מכיר, בוצ'ר עץ למטבח הוא בעצם קרש חיתוך והגשה דקורטיבי, העשוי מעץ עבה ומתאפיין במראה "כבד" אך טבעי ואסתטי ביותר. פתרון אסתטי ומקצועי מצוין להגשה של בשרים, גבינות, פלטות של ירקות או כל דבר אחר. תוכלו למצוא כיום בוצ'ר עץ במגוון עיצובים וצורות שונות. שווה בדיקה...

כוסות – כוסות הן מאותם כלי מטבח מהם תמיד צריך יותר, הן מבחינת מספר הכוסות בהן מחזיקים (שכן כוסות נוטות במיוחד להישבר ואף להיעלם...) והן מבחינת סוג הכוסות. כוסות יין עשויות להוות מתנה אלגנטית ויפה, כך גם כוסות זכוכית "רגילות" אך חדשות ומעוצבות או כוסות קריסטל. רעיון למתנה צבעונית וססגונית היא כוסות תה מרוקאיות (כוסות תה קטנות יחסית וצבעוניות בעיטורים מרוקאים אותנטיים), בהן תמיד נחמד להגיש תה לאורחים. רעיון נוסף מקטגוריה זו הוא כוסות דופן כפולה – כוסות עבות, חזקות ואיכותיות המתאימות לשתייה חמה וקרה גם יחד.

 באדיבות בי יוניק עיצוב הבית

מתקן לייבוש כלים – פריט זה אמנם נשמע מעט "טכני" עבור מתנה, אך זהו בהחלט פריט אשר עשוי לשדרג את המטבח ולכן לגיטימי לחלוטין להעניקו למישהו שאנחנו מעוניינים לתרום למטבח שלו. למשל - מתקן לייבוש כלים לתליית כוסות הפוך או מתקן ייבוש כלים דקורטיבי בצבעים שחור וזהב. עשויה להיות מתנה מפתיעה, אך כזו שתשרת נאמנה ותשדרג את המטבח לאורך שנים.

 באדיבות בי יוניק עיצוב הבית

כלי בישול חדשים – כמו במקרה של כוסות, גם במקרה של כלי בישול דוגמת סירים או מחבתות קשה לטעות. זאת מכיוון שאף פעם לא מזיק לקבל סיר או מחבת חדשים ואיכותיים, ותמיד כיף להחליף ולשדרג את כלי הבישול הישנים שלנו. אפשר גם לגוון עם סוטאז' (סיר יחסית נמוך ורחב), קלחת, רוסטר ועוד.

 

במידה ואינכם לגמרי בטוחים לאילו פריטים מעולם כלי המטבח אותו אדם אכן זקוק כרגע, תמיד אפשר ורצוי לקנות משהו עם פתק החלפה. כאשר מדובר במותגים מובילים מעולם כלי המטבח, דוגמת פוד אפיל, כל אחת ואחד יוכלו תמיד למצוא משהו טוב שהם ממש צריכים למטבח, ולהחליף את מה שהבאתם להם. גם זה פתרון טוב לכל הצדדים...

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה