ניקיון אחר שיפוץ - עם חברת ניקיון מקצועית

$(function(){setImageBanner('cd07dc67-56fc-4b6d-b2a5-8c924ab6b474','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

שיפוץ הוא אחד הדברים היותר מהנים, אשר עשויים לשדרג ולשפר מראה של דירה ללא היכר. מצד שני, תהליך השיפוץ עצמו כרוך בלכלוך וב"בלגן" רב. הדרך הטובה ביותר וגם המהירה לטפל בכך, היא בסיוע חברת ניקיון מקצועית. להלן כמה נקודות, שכדאי להכיר מראש לפני שמתחילים בשיפוץ:

depositephoto

איך להיערך לקראת הגעת חברת הניקיון

לקראת הגעת חברת ניקיון, רצוי קודם כל שיהיה כמה שפחות מה לנקות. לשם כך, חשוב לתאם עם חברת השיפוצים צעדים שונים לצמצום הצטברות הלכלוך, כמו פינוי פסולת הבנייה אחריהם. תוכלו להקפיד על כך כמובן במיוחד, לגבי כל חלק בשיפוץ שאתם עושים בעצמכם. מדובר על צעדים פשוטים, כמו מניעת טפטוף צבע על הרצפה במהלך צביעה (בעזרת הנחת עיתונים או הרטבת הרצפה מראש או ניקוי מיידי של כל טפטוף כזה). חשוב להעריך מה יידרש עבור עבודת הניקיון, מה יהיה היקפה ומה היא תכלול. הערכה זו, היא כמובן דבר שחברת הניקיון תעשה בצורה הטובה ביותר.

אכן, כדאי להזמין אותם לראות את המקום לפני העבודה ואפילו עוד לפני שיתנו לכם הצעת מחיר. לשם כך, חשוב גם שתבינו בדיוק במה השיפוץ יהיה כרוך. מאחר שאופי השיפוץ ישליך על הלכלוך שהוא ייצור. תיאום מוקדם עם חברת הניקיון לפני הגעתה, כאשר אתם יודעים בבירור מה יידרש, תמנעו אי הבנות בהמשך. הכוונה למצב שבו חברת הניקיון מגיעה למקום ודורשת תשלום גבוה יותר, על דברים שהם לא ציפו להם מראש, מאחר שהם לא ביקרו במקום לפני הצעת המחיר או לא היו מודעים לכל דרישות הניקוי.

 

היתרון שיש לחברת ניקיון מקצועית

כאשר אתם עובדים עם חברת ניקיון בירושלים או בכל מקום אחר במדינה, כל עוד זו חברה מקצועית, יהיה לה את כל הידע הדרוש, למתן מענה מלא לדרישותיכם. המקצוענות בניקיון, מתבטאת באופנים רבים: את העבודה מבצעים בעלי מקצוע מנוסים. הציוד, החומרים ושיטות העבודה, גם הם באיכות גבוהה, באופן שמבטיח תוצאות אופטימאליות. ההיכרות עם העבודה לסוגיה, מאפשרת להעריך ולתכנן לוחות זמנים באופן מדויק יחסית. לחברת ניקיון מקצועית יש די כוח אדם לבצע את העבודה במהירות הנדרשת והם יכולים לעשות זאת במועדים, שבהם אתם לא הייתם מתפנים לכך. כמובן, חלק מעבודות הניקוי גם לא הייתם יודעים כיצד לעשות היטב לבד או שלא היה לכם הציוד הדרוש לכך.

דברים מיוחדים כמו שאריות צבע או בטון שנצמדו לחפצים מסוימים בשיפוץ, לכם היה דרוש אולי זמן רב, רק בכדי להבין כיצד מנקים כראוי. לרשות חברת ניקיון מקצועית לעומת זאת, עומדים הידע המיוחד והניסיון, ספציפית בעבודת ניקוי לאחר שיפוץ. גם התוצאה של הניקיון תהיה טובה יותר, כאשר זה נעשה על ידי מקצוענים.

 

סוג הציוד של חברת ניקיון לאחר שיפוץ

בכל בית ממוצע ישנם אמצעי ניקוי רבים - דליים, מטאטא, מגב, סמרטוטים שונים ומגוון חומרי ניקוי. כבודם במקומו מונח, אבל הציוד של חברת ניקיון מקצועית הוא "ליגה אחרת". מלבד חומרי ניקוי למטרות שונות, חברת ניקיון תעשה שימוש גם במכשירים מקצועיים מיוחדים ובמכונות עזר שונות.

כל זאת, יותאם על ידם כמובן למשטחים שאותם צריך לנקות. חומרים ושיטות עבודה חלשים מדי, לא יעשו את העבודה טוב מספיק או לא יאפשרו לה להתבצע במהירות. מצד שני, בחירת חומרים גרועה, שימוש בציוד לא מתאים או שימוש בציוד מתאים באופן שגוי, עלולים להזיק למשטחים שמנקים. קטגוריה מיוחדת בנושא זה, שאיתה ניתן להמחיש את הדברים, הן המרצפות. רבים נותנים דגש מיוחד לניקוי מרצפות אחרי שיפוץ. מרצפות ישנות צוברות עם הזמן כתמים שלא ניתן להוריד לבד או שלא ניתן להסיר באופן מלא. לכלוך לסוגיו השונים, מצטבר כך עם הזמן על המרצפות ובתוך החריצים שבין המרצפות (שמכונים "פוגות").

במקביל, מתפורר חומר המילוי של חריצים אלה (אשר מכונה "רובה"). אחד הדברים שניתן לעשות בכדי לטפל במהירות במרצפות ישנות כאלה, הוא ליטוש. תהליכי הליטוש, מבצעים מעין "חידוש" של המרצפות באופן מהיר. זאת, באמצעות מכשירים ותהליכים מיוחדים, אשר מסירים שכבה דקה מחלקן העליון של המרצפות. שכבה זו, כוללת באופן טבעי גם חלק ניכר מהלכלוך. סדקים במרצפות ושריטות, הם עוד דברים שניתן לתקן לעתים בצורה כזו. כמו כן, ניתן להוסיף למרצפות שכבת הברקה לשיפור המראה. ישנה גם אפשרות להוסיף למרצפות שכבת הגנה. שכבה כזו, תמנע ספיגת נוזלים והיא עשויה גם להגן בפני שריטות עתידיות.

 

כמה זמן נדרש לניקיון לאחר שיפוץ?

הזמן שייקח לנקות את המבנה, תלוי בגורמים רבים. הוא ישתנה בין השאר לפי מידת הלכלוך וסוג הלכלוך. ככל שמבצעי השיפוץ עבדו יותר "נקי", כך הוא עשוי להיות מהיר יותר. עם זאת, שיפוצניקים ינקו אחריהם רק את הדברים הגדולים, כמו פסולת בניין שיש לפנות. דווקא הטיפול בפרטי הפרטים הקטנים יותר, בניקיון יסודי, דורש זמן רב יותר במצטבר. עשויים להיות גם תהליכי ניקוי יותר או פחות יסודיים שתרצו או לא תרצו. זהו לא מדע מדויק, כך או כך, ככלל אצבע פשוט, צאו מנקודת הנחה שניקוי כל חדר ייקח כשעתיים. על בסיס כלל אצבע זה, תוכלו להעריך כמה זמן ייקח הניקוי כולו. בכל מקרה, חיוני לקבל הערכת זמן מחברת הניקיון, אשר תבוא למקום ותעריך זאת יותר במדויק.

 

באדיבות אתר טוב תודה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה