עמדות טעינה אאודי ושיפור התפקוד של רכב חשמלי

$(function(){setImageBanner('d5609ab7-2c0e-46ae-b151-edb1a64b1f8b','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

חברת אאודי נמנית מזה כמה עשורים עם החברות המובילות בתחום הייצור והמכירה של רכבים איכותיים, נוחים ושימושיים ביותר. מדובר ברכבים ברמה גבוהה המעניקים לכל המשתמשים והנוסעים בהם את הנוחות הרבה ביותר ומאפשרים להם לחוות את ההנאה הרבה ביותר מהנסיעה. בשנים האחרונות עוסקים המומחים של אאודי בפיתוח רכב חשמלי איכותי, שיוכל לענות על הציפיות של המשתמשים העתידיים במגוון רחב של פרמטרים

freepik

מהן אמות המידה החשובות שיהפכו את הרכבים החשמליים בכלל, והרכבים של חברת אאודי בפרט, לרכבים המובילים בעולם התחבורה בעתיד? כיצד עשויה פרישה מוגברת של עמדות טעינה אאודי להגביר את הנטייה בקרב רוכשי רכבים חדשים לרכוש רכבים חשמליים? איזו חברה אמונה על בניית עמדות טעינה ביתיות ואחרות, לרווחתם של המשתמשים ברכבים חשמליים?

השקיפות - אמת המידה שתעניק לרכבים של אאודי נקודת זינוק טובה

חברות רבות עוסקות ממש בימים אלה בפיתוח ובהתאמה של רכבים חשמליים לציבור המשתמשים. המהנדסים והמפתחים של חברות שונות נמצאים בשלבי פיתוח שונים, כאשר כל חברה מנסה לכלול ברכבים שלה אמצעים וטכנולוגיות שיעניקו לו יתרון על פני רכבים אחרים. בדרך כלל, תהליך הפיתוח של רכבים הוא מוסתר מהציבור, שלא לומר חשאי. חברת המכוניות הוותיקה אאודי היא החברה היחידה שבה מתבצע כל תהליך הפיתוח בצרה שקופה וגלויה, כאשר כל מי שמעוניין בכך יכול לעקוב בכל רגע אחרי התהליך עצמו. בנוסף יש תהליך של פרישת עמדות טעינה אאודי ואחרות במקומות שונים, על מנת להגביר את הזמינות של אפשרויות הטעינה ולהגדיל את הפוטנציאל של הרכבים החשמליים להפוך לסוג הרכבים הנפוץ ביותר.

פרמטרים נוספים לבחינת האיכות של רכבי אאודי

בנוסף לשקיפות כאמור לעיל, הרכבים החשמליים של אאודי, בדומה לרכבים חשמליים מסוגים אחרים, נהנים מיתרונות משמעותיים על פני רכבים המונעים באמצעות מנוע בערה פנימי – קרי באמצעות הדלק, שהוא מקור האנרגיה המסורתי. היתרון הראשון והחשוב ביותר נוגע דווקא לסביבה – רכבים חשמליים הם ידידותיים לסביבה ברמות שלא נראו עד כה במקומותינו. זיהום האוויר שהרכבים הללו פולטים הוא מזערי וכמעט לא קיים, מה שכבר משפיע, וישפיע הרבה יותר בעתיד, על איכות החיים. הדבר נכון באופן כללי, ונכון שבעתיים כשמדובר במרכזי הערים הגדולות.

במדינות שונות בעולם, וככל הנראה גם במדינת ישראל, ייאסר לחלוטין על רכבים המונעים באמצעות דלק לנוע במרכזי הערים כבר בקרוב. בעוד כחמש עשרה שנים, תיאסר לחלוטין מכירה של רכבים מזהמים. אמת מידה נוספת וחשובה המעידה על האיכות של רכבים חשמליים, נוגעת לעובדה שהמבנה של המנוע ברכבים מהסוג הזה מפחית במידה משמעותית את מספר התקלות בהם. בנוסף, ולא פחות חשוב, הנוחות בנסיעה ברכב חשמלי היא גבוהה – הרכב לא רועד ובדרך כלל הוא שקט מאד.

פרישת עמדות טעינה אאודי נוספות והגדלת התפוצה של רכבים חשמליים

אחד הגורמים המגבילים בינתיים את התפוצה של רכבים חשמליים, הוא העדר מספר מספיק של עמדות טעינה אאודי ובכלל שנועדו לאפשר לבעלי רכבים מהסוג האמור לטעון את המצברים ברכב שלהם ולנוע למרחקים ארוכים, בלי כל חשש להיתקע באמצע הדרך ללא סוללות ובהעדר גיבוי מתאים. הציבור אמנם בשל לשינוי ולמעבר לרכבים חשמליים, אבל עדיין מעדיף את הרכבים ההיברידיים בגלל העדר עמדות טעינה. ככל שמספר עמדות הטעינה יגדל, כך יעלה מספר הרכבים החשמליים שיעלו על הכביש. מעוניינים לדעת עוד? אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת באמצעות האתר והמומחים של סונול יחזרו אליכם להמשך התהליך ולהתאמה של עמדות טעינה אאודי ואחרות עבור הרכב שלכם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה