רמקול קולונה ומערכות הגברה ניידות – הפתרון המושלם לאירועים מכל סוג

$(function(){setImageBanner('068ce94c-78d9-422f-b02e-54d84e4c5e7c','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

כמעט בכל אירוע שעורכים כיום, בין אם מדובר באירוע סולידי, אלגנטי, מצומצם ושקט יחסית ובין אם אירוע תוסס, רועש ורב משתתפים, נדרש פתרון הגברה מסוג זה או אחר. מוסיקה, הופעות חיות והאפשרות להשתמש במיקרופון על מנת לדבר אל הקהל – אלו הן פונקציות בסיסיות ומתבקשות כיום בכל אירוע. רמקול קולונה הוא הפתרון שכדאי להכיר בהקשר זה – מערכת הגברה שניתן להתאים לכל אירוע ולכל מקום.

freepik

למה הכוונה בביטוי "רמקול קולונה" ומדוע מדובר בפתרון האולטימטיבי עבור אירועים מכל סוג וסדר גודל? היכן ניתן ומומלץ להשיג מערכת הגברה שכזו ועל מה חשוב לשים דגש בעת הרכישה?

 

מהו רמקול קולונה?

עבור מי שאינו מכיר את הביטוי, "רמקול קולונה" מתייחס למערך הגברה מסוים, ולא לרמקול ספציפי אחד. באנגלית נקרא מערך הגברה מסוג זה "Line Array". הכוונה היא למערכת הגברה המורכבת ממספר רמקולים אשר מחוברים ביניהם בטור, באופן המאפשר ליחידות השונות להשתלב יחדיו לסאונד איכותי ועוצמתי. מערך השמע המתקבל בתצורת רמקולים זו הוא הרמוני ואיכותי מצד אחד, ועוצמתי מבחינת ווליום מצד שני. כך, ניתן להשתמש במערך רמקול קולונה גם במקומות פתוחים ובאירועים גדולים יחסית, באמצעות חיבור של מספר רמקולים ודרייברים המסודרים באופן האופטימאלי הנדרש על מנת שיתמכו אחד בשני, ויבנו סאונד איכותי ועוצמתי גם יחד.

זה המאפיין העיקרי והיתרון הראשון שכדאי להכיר בנוגע למערכות הגברה המסודרות בתצורה מסוג קולונה. מאפיין נוסף וחשוב לא פחות הוא האפשרות לפרק מערך רמקולים מסוג זה ולנייד אותו בנוחות ובקלות רבה ממקום למקום. מכיוון שמדובר במערך המורכב ממספר רב של רמקולים וחלקים שונים המשורשרים יחדיו, ניתן גם לפרק בקלות את המערכת לגורמים המרכיבים אותה, וכך לנייד כל אחד מהם לחוד ובנוחות מקסימאלית. מאפיין זה הופך רמקול קולונה לפתרון ההגברה האולטימטיבי והנוח ביותר עבור מגוון רחב ביותר של סיטואציות, בראשן כמובן אירועים קטנים, בינוניים וגדולים גם יחד.

חשוב להבין כי לא מדובר בחיבור פשוט ו"עיוור" של רמקולים אחד אל השני בשרשור, אלא במערך הגברה מקצועי לכל דבר ועניין. הדרייברים הנמצאים ברמקולים ממוקמים באופן המאפשר בנייה אופטימאלית ושילוב של גלי הקול הבוקעים מהרמקולים השונים, באופן אשר כאמור מעצים את האיכות והווליום האפשרי גם יחד. לכן זהו סוג מערך ההגברה שתמצאו במרבית ההופעות והאירועים החגיגיים בארץ ובעולם.

 

היכן וכיצד לקנות רמקול קולונה?
על מנת שמערכת הגברה מסוג רמקול קולונה שאתם שוקלים לקנות אכן תעשה את העבודה ותספק את כל מה שרציתם שתספק לכם, חשוב לקנות כמובן מערכת מתאימה וטובה של יצרנית הנחשבת איכותית ומוכרת בתחומה. אך חשוב עוד יותר לקנות מהמקום הנכון – חנות או אתר המתמחים במערכות הגברה באופן כללי, וברמקול קולונה בפרט.

נקודה זו חשובה ביותר מכיוון שבניגוד למוצרים רבים אחרים, במקרה של מערכת הגברה קולונה קיימות אפשרויות רבות ושונות להרכבת המערכת הספציפית שתקנו. ניתן הרי להוסיף או להפחית רמקולים ולקבל מערך הגברה מעט שונה, כך שחשוב להתאים את המערכת הספציפית שקונים לצרכים שלכם – לגודל המקום בו אתם מעוניינים להשתמש במערכת, טווח כללי של גודל הקהל עבורו מנגנים מוסיקה (או מולו מופיעים...) ואפילו סוג הרכב שלכם וגדלי הרמקולים שניתן להכניס לתוכו.

עבור כל השיקולים האלו ועוד מוזמנים לפנות לאתר "טרטל" המתמחה במערכות הגברה באופן כללי וברמקול קולונה בפרט, ולקבל ייעוץ מקצועי וקטלוג רחב של רמקולים ומערכות הגברה לבחור מתוכו.

 

על איכות ועוצמת הסאונד עדיף שלא להתפשר. קניית המערכת הנכונה תבטיח סאונד איכותי ואופטימאלי, בכל אירוע שתערכו בשנים הבאות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה