5 סיבות למחוק את חשבון האינסטגרם שלך

$(function(){setImageBanner('f00ee657-9ad2-4bd5-afe3-936b9a6aac1d','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

depositephoto

המורכבות של הרשתות החברתיות
הרשתות החברתיות הן פלטפורמה מדהימה ליצירת קשרים חדשים, מציאת עבודה ושמיעת דעות שונות ומגוונות. הרשתות החברתיות מאפשרות לנו להיות לא רק מחוברות לחברים שלנו אלא גם לעולם ובכך הופכות את האנושות למעט יותר מגובשת. למרות היתרונות הבולטים של הרשתות החברתיות, הן טומנות בחובן מורכבות בסיסית למדיי – הן מכאיבות לנו, מבזבזות לנו את הזמן ולפעמים במקום לקרב ביננו, דווקא מרחיקות. תוהים אם הגיע הזמן למחוק את חשבון האינסטגרם שלכם? ריכזנו עבורכם כמה סיבות שאולי ישכנעו אתכם שזה אכן הצעד הנכון.

מבזבז לכם את הזמן
המסך ממכר, אי אפשר להתווכח עם זה. לא פעם תמצאו את עצמכם שורפים שעות ארוכות בבהייה בתמונות המרצדות באינסטגרם במקום להיפגש עם חברים או להנות מהתחביבים שלכם. לא סתם לעמוד הפיד שלכם אין סוף – אינסטגרם מעוניינים שלא תעזבו את האפליקציה אף פעם והם בדרך כלל מצליחים.

גורם לכם להתעסק בתפל
במקום להתמקד בקשרים הבין אישיים עם החברים שלנו, להנות מארוחות טובות במסעדה האהובה עלינו ולהתענג על נוף ההרים בטיול המדהים אליו יצאנו עם המשפחה, האינסטגרם מפיל אותנו שוב ושוב בפח. במקום להנות מהרגע אנחנו מוצאים את עצמנו מתעדים אותו או מתעסקים במציאות שאחרים תיעדו.

מונע מכם לחיות בהווה
ההתעסקות בהעלאת התמונות ובתמונות שאחרים העלו לא פעם פוגעת ביכולת שלכם להנות מהרגע. טיול מהנה ייהפך למסע צילומים, ישיבה במסעדה תיהפך לבוק מפלצתי והאמת היא שזה חד משמעית מוריד מהכיף. תשימו את הטלפון בצד ותהנו פשוט מהאוכל.

מרחיק אתכם מהחברים
לאינסטגרם יש אלמנט ממכר, אין על כך ספק. הבעיה מתחילה כשהאפליקצייה שלכאורה הייתה אמורה לקשר ביננו, גורמת לנו דווקא להתרחק. השעות שאנחנו מבלים מול המסך במקום עם החברים, הקנאה שלנו בחיים המרשימים של הקרובים עלינו והחשיבה הבלתי פוסקת על הדרך שבה אנשים רואים אותנו גורמים לקשרים החברתיים שלנו להתפורר.

המידע תמיד יישאר שם בחוץ
אולי קצת דרמטי לומר, אבל את התמונות שהעלאתם לאינסטגרם אי אפשר באמת להוריד. תוכלו למחוק אותן מהדף שלכם, אבל תמיד יהיה את האדם שישמור אותן לעצמו. בניסיון להתחמק מהבן אדם שהייתם בעבר, לא פעם תתקלו בקשיים רבים שיכלו להימנע אם פשוט הייתם מוחקים את החשבון שלכם

לקריאה נוספת

▪   החלטתם לקחת את הצעד? היכנסו ללינק הבא ותיעזרו בהדרכה על איך למחוק את חשבון האינסטגרם.

▪   מתקשים להפסיק? היכנסו ללינק הבא ותקראו על גמילה מרשתות חברתיות.

▪   לקריאה על השפעת הרשתות החברתיות על הנפש שלנו, הכנסו למאמר הבא.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה