אבק כוכבים במלון ענבל



הבוקר נערכה במלון ענבל, מסיבת עיתונאים חגיגית עם 6 כוכבי הוליווד המוכרים לנו מסדרות וסרטים אהובים. המסיבה נפתחה בנאום קבלת פנים של שר ההסברה יולי אדלשטיין

השבוע הגיעו 6 כוכבי הוליווד לשהות במלון ענבל. בין הכוכבים שהגיעו: השחקנית מרי לין רייסקוב, שכיכבה בתפקיד הראשי כקלואי או'בריאן בסדרה "24", גרג גרונברג, כוכב הסדרה "גיבורים",  שיחק בסרטים וסדרות רבים כגון "זהות בדויה" ו"אבודים", שון סיפוס כוכב "מלרוז פלייס", ג'סטין צ'אטווין, שבין היתר גילם את בנו של טום קרוז בסרטו של סטיבן שפילברג "מלחמת העולמות", השחקן אוסטין ניקולס, המוכר בתפקידו כג'וליאן בייקר בסדרה "מגרש ביתי", ומהסרטים "היום שאחרי מחר" ו"ווימבלדון – אהבה בלבן", ושדר הרדיו הידוע דאג סטפן, שתוכניות הרדיו שלו המשודרות ברחבי ארה"ב זוכות לקהל מאזינים של כ-3 מיליון איש ביותר מ-300 תחנות רדיו שונות. במסיבה עיתונאים חגיגית שנערכה במלון, זכו הכוכבים והעיתונאים לפרגונים הדדיים.   
 

 
להלן ציטוטים מדברים שנאמרו היום במסיבת העיתונאים שהתקיימה במלון ענבל:
 
שר ההסברה יולי אדלשטיין: "זו איננה הפעם הראשונה שמלון ענבל מארח נציגים חשובים מהוליווד אשר עושים שירות הסברתי חשוב ומשמעותי למדינת ישראל. כיום מדברים הרבה על דיפלומטיה ציבורית, והאירוע כאן היום הוא למעשה ההתגלמות שלה. ברגע שכל אחד מהאורחים החשובים האלו מצייץ בטוויטר על חוויותיו במדינת ישראל, מאות אלפי אנשים מקבלים את המסר הזה און ליין. ההתנסות החיובית של הכוכבים שמבקרים אותנו כאן היום, זוכה לתהודה מיידית בקרב מיליונים. לתוכנית החשובה הזו, של ארגון "קולות אמריקה בישראל" יש את הפוטנציאל האדיר והיכולת לשנות את התדמית הבעייתית של ישראל היום."

גרג גרונברג - מבטיח לחזור עם המשפחה: "הופתעתי מאד לטובה מהרב גוניות של החברה הישראלית. מהתקשורת בארצות הברית מתקבל הרושם שכולם דתיים חרדים בישראל. המציאות שונה לחלוטין.  יש כאן דו-קיום מדהים בין קבוצות, מגזרים ואוכלוסיות שונות. עבורי, כבן למשפחה יהודית, זה מעין חלום שהתגשם להגיע לישראל. לאבי תמיד היה חשוב שאבוא לבקר בארץ הקודש, ולאחר הביקור המדהים כאן החלטתי שאחגוג את בר המצווה של בני בירושלים. יש המון אנשים שיוצאים לאחרונה נגד ישראל ומשמיצים אותה בטוויטר וברשות החברתיות. אך אלו אנשים הזויים ומבודדים שיש להם לא יותר ממספר בודד של עוקבים. אני שיש לי עשרות אלפי עוקבים מוודא לעדכן בטוויטר בכל הזדמנות שיש לי עד כמה ישראל מהממת ומדהימה. אחת החוויות המרגשות עבורי בביקור הזה הייתה מפגש ספונטני ומרגש עם חיילי צה"ל ברחבת הכותל. בשלב מסוים החלנו לרקוד עם החיילים וזו מבחינתי הייתה חוויה סוריאליסטית, לרקוד לצד חיילים כשנשק אוטומטי צמוד לגופם."

אוסטין ניקולס – המציאות של שדרות עולה על כל סרט פעולה: "הגענו לישראל כדי לקדם את השלום בין העמים. כאוהד אקשן מושבע, מאד התרגשתי לקראת הביקור הצפוי שלנו בעיר שדרות המופצצת לעיתים קרובות. מצד אחד רציתי לחוות את האקשן בחיים האמתיים ומחוץ למסך, אך מצד שני, לא ניתן להתעלם מהעובדה שמדובר בחיים של אנשים אמיתיים וביניהם גם ילדים רבים, הנאלצים לחיות במציאות שבעיניי היא בלתי נתפסת. בעיניי תושבי שדרות הם הכוכבים האמיתיים"

שון סיפוס – ישראל מרגשת:  "כבן למשפחה קתולית אין לי מילים לתאר את ההתרגשות שלי לקראת הביקור במקום המופלא הזה. ואני מוכרח לציין שלא התאכזבתי. כל חברי בהוליווד, מאד מקנאים בי על ההזדמנות שניתנה לי לבקר בישראל ולראות את המציאות מקרוב. כבר דיברתי עם כמה חברים בהוליווד שהודיעו שהם יגיעו גם לכאן לראות ממה אני מתרגש"

מרי לין רייסקוב-  החנויות בישראל ממש שוות: "הופתעתי לגלות עד כמה ישראל היא מדינה קטנה. הייתי המומה כשהבנתי עד כמה הגבולות שלכם עם שכינכם קרובים אחד לשני. עד שלא מבינים את זה, לא ניתן באמת לעכל את המציאות היומיומית של האזרחים בישראל. כבחורה יחידה בין גברים בטיול הזה, התאכזבתי שלא היה לי זמן לעשות קניות. אני חייבת לחזור עם בעלי והילד לביקור רגוע יותר ולהקדיש זמן לקניות. החנויות מאד מפתות פה."

ג'סטין צ'אטווין-איש של שלום: "הגענו לכאן במטרה חשובה, והיא לחוות את המציאות הישראלית ולשתף אותה עם חברינו בארצות הברית. מצבה של ישראל היום לא קל, אך השלום מתחיל קודם כל בבני האדם הפשוטים ולא במנהיגים, ויש כאן אנשים מדהימים משני הצדדים. אני רוצה להאמין שהביקור שלנו כאן ישבור את הרושם המוטעה שאבדה התקווה לשלום."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה