שאון חורף בכל יום שני. תרבות חברה ואוכל במהלך חודש פברואר



רשות הצעירים של עיריית ירושלים מציגה חורף ששווה לצאת מהבית

רשות הצעירים של עיריית ירושלים, שהפיקה כבר את אירועי "לילה לבן" White Party, Black Party, סידרת הקיץ The Front Stage, שוב מרימה את הכפפה. ואת הצעיף. ואת המעיל.

רשות הצעירים של עיריית ירושלים, שהוקמה ביוזמתו של ראש העיר, ניר ברקת, במטרה להגדיל את האטרקטיביות של ירושלים לצעירים וסטודנטים, ופועלת כדי לחבר את הצעירים לעיר בתחומי החברה, התעסוקה, התרבות והפנאי, יוזמת סדרת אירועים שיתקיימו במהלך ימי שני במשך חודש פברואר 2012.

סדרת החורף הנושאת את השם "שאון חורף" אינה סדרת אירועים רגילה. בחירת התכנים, האמנים והיוצרים, חללי הפעילות וההתעקשות על הימים הכי פחות אטרקטיביים בשנה מעידים כי מישהו החליט ללכת "נגד הזרם" ולהמציא פורמט חדש בתחום הפקות תרבות ופנאי!

הסדרה תוציא את הבליין מגבולות חום הרדיאטור. כל שבוע תחשוף הסדרה מתחם אחר ומעניין של ירושלים, לחוויית בילוי שונה וחדשה:

מיצגי וידאו שיוקרנו על בניינים, סדנאות שף בחנויות מטבחים, סינמטק ירושלים פותח סלון סרטים ויוצרים באכסניות ומועדונים, מיצגי חלונות ראווה, מסיבות בחללים מיוחדים, ג'ם סשן בחנויות מוסיקה, כיתות אמן בפאבים, לימוד מהמקורות המשלב מוסיקה במקומות של הסצנה החילונית בירושלים, תערוכות אמנים בחללים לא צפויים, סדנאות מודל במלונות, מרתונים של הרצאות קצרות וקולעות במקומות לא צפויים. כל אלה ועוד עשרות אירועים שעושים סוויץ'  לפורמטים קיימים של תרבות הבילוי והפנאי, ומגלים לנו את המקומות הנחשקים של ירושלים.

"שאון חורף" הראשון יתקיים בתאריך ה-6.2, ברחובות בצלאל, ש"ץ, ההסתדרות, קינג ג'ורג' והסביבה.

"שאון חורף" השני יתקיים ב- 13.2, ברחובות שושן, כורש, יפו, ינאי, בן שטח, שלומציון ובן סירא.

"שאון חורף" השלישי יתקיים ב- 20.2, ברחובות חבצלת, יפו, הלני המלכה, אריסטובולוס,  הורקונוס, ריבלין, יוסף דונאס ויואל משה סלומון.

"שאון חורף" הרביעי יתקיים ב- 27.2, ברחובות עזה, בן מיימון, האר"י, בלפור, מטודלה, רד"ק ואברבנאל.

מנהלים אמנותיים ומפיקי האירועים: שלומית יעקב, יניב יור, אייל לויט, תמר קליין, אמיל באדר, ישראל הס, עידו לויט, מירי קפיטולינו, שי וול, יעלה שקלאר, הדר לביא, לאו ליברמן.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה