איך אומרים אומנות בת השגה בירושלמית?



לראשונה בירושלים, אירוע אומנות בת השגה של "ליין היוצר" - הצגה ומכירה של תוצרי מעצבים במחירים שווים לכל כיס. האירוע יתקיים הערב (יום ד') בפאב השכנה, 19:00. הכניסה חופשית

יוצאים לחגוג את השנה האזרחית החדשה באירוע האומנות של "ליין היוצר" בפאב 'השכנה' בשוק מחנה יהודה. האירוע שזכה לשם 'שוק עבודות' הוא חלק מסדרת אירועים של "ליין היוצר": ליין תערוכות עם קונספט מתחלף שיציג יצירות של יוצרים מנוסים לצד יוצרים צעירים מירושלים. הרעיון הוא לתת פלטפורמה ליוצרים צעירים להציג את היצירות שלהם לצד יוצרים וותיקים, וכן לתת את האפשרות לאומנים להרוויח את מלוא הסכום על היצירות הללו ללא עמלה או תקורה- מה שמאפשר לנו לרכוש אותם במחיר אטרקטיבי.

ב'שוק עבודות' יוצגו כארבעים פריטים של אומנים ממגוון תחומים בדו מימד, הקונספט של האירוע. הקהל שיגיע יוכל להתרשם מהיצירות שיוצגו על קירות פאב 'השכנה', מקום שבאופן קבוע נותן במה ליוצרים צעירים וחדשים, ומהווה אחד ממקומות הבילוי הפופולאריים לצעירים בירושלים היום. האירוע כאמור מתרחש בערב השנה האזרחית החדשה ונותן אלטרנטיבה שיקית ומלאת תוכן לכל מי שמחפש לחגוג וגם לקדם אומנות מקומית, ומעצבים ומעצבות צעירים בירושלים.

"ליין היוצר" הוא חלק ממגמה עולמית של אומנים המבקשים להנגיש אומנות ברמה גבוהה במחיר לכל כיס, ויוצרים אירועים מהסוג הזה במקומות שונים בעולם. את הליין הירושלמי יצרו סטודיו 02, סטודיו ירושלמי לעיצוב מבית "רוח חדשה", ועמותת "רוח חדשה", בשיתוף עם סטודיו "גג-דיזיין" ובאירוח פאב 'השכנה'.

תמונה: יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה