בואו לצפות במופע המוסיקלי – קומי ששובר את כל החוקים



מה הקשר בין מייקל ג'קסון, אלטון גון, הביטלס, מוצארט וסלין דיון? להקת מוצארט גרופ. אחרי 4,000 הופעות ב 50 מדינות בארבע יבשות, רביעיית כלי המיתר, מוצארט גרופ פורצת את גבולות המוסיקה הקלאסית במופע יוצא דופן שכמותו עוד לא נראה בישראל

תוך שהם הופכים את כלי המיתר לכלי תיפוף ולגיטרות, רוקדים לצלילי beat it , שירו האלמותי של מייקל ג'קסון ומעניקים לו עיבוד מוסיקלי מפתיע, משלבים הפתעות מעולם המוסיקה עם אלמנטים של מוסיקה קלאסית לשיריהם הידועים של אלטון ג'ון , הביטלס ואחרים, מוצארט גרופ מעניקה חוויה מוסיקלית וקומית אחרת.

"ארבעת הנגנים המצוינים מצחיקים את הקהל עד דמעות... מסע מוזיקלי מדהים ברחבי העולם ובכל התקופות!" DNA, Strassbourg), צרפת) הרביעייה תגיע לשלוש הופעות בלבד בישראל: בהיכל התרבות ת"א 23/6, בתיאטרון ירושלים 24/6 ובאודיטוריום חיפה 25/6.

רביעיית המיתרים "מוצארט גרופ" מורכבת מארבעה נגנים וירטואוזים שסיימו הכשרתם באקדמיות המוסיקה של וורשה, לודג' ופולין, אך החליטו שאינם יכולים לקחת עצמם יותר מדי ברצינות. הם מציעים דרך שונה לחוות מוסיקה קלאסית: לא לקחת אותה יותר מדי ברצינות. לצחוק איתה וליהנות!!

חברי הרביעייה, הכנרים פיליפ חסלר ( Filip Jaslar) ומיכאל סיקורסקי ((Michał Sikorski, הויולן פאוול קובאלוק (Paweł Kowaluk)והצ'לן בולק בלסזיק (Bolek blaszczyk) , מעידים על עצמם שהם מהווים אלטרנטיבה לעולם המוסיקה הקלאסית המכופתר ושוברים במופע שלהם את הרצינות המתלווה למופעי מוסיקה קלאסית רגילים.

המופע, מוסיקלי וקומי כאחד, מציג, מחד יצירות קלאסיות של מלחינים כגון אנטוניו ויוואלדי, ווולפגנג אמדאוס מוצרט ומאידך, שובר את הרצינות המתלווה למוסיקה הקלאסית עם אלמנטים קומיים מובהקים, המשלבים בדיחות מוסיקליות מעולם מוזיקת הקאנטרי, הכליזמר,  הטנגו, הגראנג', הבלוז, גרשווין, הביטלס, ג'יימס בונד, מונטי פייטון ועוד.

"מוצארט גרופ" מופיעים ביחד משנת 1995. בתחילת דרכם הציגו כמעין בדיחות מוזיקליות שהיו כה מוצלחות, עד שבמהרה נוצר המופע הראשון שלהם "מוצרט עודנו חי". מאז הוזמנו להופיע ברחבי אירופה, בקנדה, ארה"ב ואסיה. באירופה הם אורחים מוכרים בתוכניות טלוויזיה, אירועי גאלה וקונצרטים. הם זכו בפרסים רבים כמו הגראנד- פרי2011 של פסטיבל ההומור האירופי ה-31, פרס פינגווין הברונזה, של בירת המוסיקה הפולנית- זיילונהגורה. מאחוריהם שיתופי פעולה עם אמנים כדוגמת בובי מקפרין ואירק קרוסני ומכירות של למעלה מ-100,0000 עותקים של שני DVD שהוציאו לאור.

המופע אתו תופיע הרביעייה בארץ במסגרת 20 שנה להיווסדותו האנסמבל הוא: "MozART travels" שיועלה גם בפריז, בפסטיבל המוסיקה La Jolla בקליפורניה, ברחבי ארה"ב ועוד.

תאריכי המופעים:

23.6.16 , יום חמישי, שעה 20:30 – היכל התרבות ת"א.  

24.6.16, יום שישי , שעה 13:00 – תיאטרון ירושלים. 

25.6.16 , מוצ"ש , שעה 20:30  - אודיטוריום חיפה.


צילום: אוטביו תומסיני/ באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה