קוקיה: "שרון אמר שהליגה לא תחכה לנו"



במלחה מרוצים מהניצחון על בני השרון/הרצליה ומסמנים את המשחק בגביע מול ראשון לציון כיעד הבא. הקפטן: "מחכה לנו השבוע הכי קריטי של העונה". גומא אגייאר מעוניין להגדיל את מעורבותו בקבוצה

בהפועל ירושלים מרוצים מאוד מהניצחון הנאה אמש, 62:103 על בני השרון/הרצליה, ניצחון ראשון תחת המאמן החדש-ישן, שרון דרוקר. בקבוצה ערכו היום אימון לקראת משחק הגביע ביום ראשון בחוץ מול מכבי ראשון לציון ובמועדון מסמנים את ההתמודדות מול הכתומים מעיר היין כאחד מהמשחקים החשובים העונה.

אורי קוקיה, שנתן אתמול משחק מצוין של 11 ריב' ו-6 אס', אמר: "היה שבוע לא פשוט לכולנו. זו תקופה לא נעימה למערכת, וכשמאמן מתפטר זו אף פעם לא תחושה נעימה. זה באחריות כולנו ואשמת כולנו. שרון הגיע ואמר לנו שהליגה לא תחכה לנו וידענו שאנחנו צריכים לשחק אגרסיבי, ואני שמח מאוד שזה מה שעשינו היום. עכשיו הפנים שלו לשבוע הבא, כשמחכה לנו השבוע הכי קריטי של העונה".

בעניין אחר, גומא אגייאר, הבעלים של הקבוצה, מעוניין להגדיל את מעורבותו בקבוצה, זאת באמצעות שינויים במבנה הניהולי של המועדון והדירקטוריון שמנהל אותו וכן על ידי שילוב של מספר נציגים שלו בדירקטוריון.   

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה