דרוקר: "נצטרך לשחק יחד בשביל לנצח"



הפועל ירושלים תעלה הערב למשחק על כל הקופה מול מכבי ראשון לציון במסגרת הגביע. דן גרונפלד ובריאן רנדל בספק. לוק ג'קסון וג'ון תומאס לא יתלבשו

הפועל ירושלים תעלה הערב למשחק על עונה שלמה (19:00, שידור ישיר בערוץ הראשון) מול מכבי ראשון ציון, במפגש על כרטיס לרבע גמר גביע המדינה. הפועל מגיעה למשחק מעודדת אחרי הניצחון בפרמיירה של שרון דרוקר כמאמן על בני השרון/הרצליה, אבל עם לא מעט דאגות, זאת לאור העובדה שחוץ מיובל נעימי הפצוע שייעדר בוודאות, גם בריאן רנדל ודן גרונפלד סובלים מפציעות קלות ועשויים שלא להתלבש הערב למשחק.

שני השחקנים יערכו מבחן כשירות לפני ההתמודדות עם הקבוצה של אפי בירנבוים ומתן חרוש ורק אז יוחלט האם לשתפם. בינתיים, בכל מקרה, בירושלים החליטו שלא להלביש למשחק את ג'ון תומאס ולוק ג'קסון. המאמן, שרון דרוקר, אמר לקראת המשחק הערב: "עבדנו קשה כל השבוע, ראיתי נכונות ומחויבות של כולם להיות טובים יותר, ומצפה לנו אתגר גדול. נצטרך לשחק יחד כקבוצה בשביל לנצח".

אצל הכתומים מעיר היין, שהפסידו במלחה לפני שלושה שבועות בנקודה בלבד, הפורוורד ברנדון באומן צפוי לא לשחק בשל פציעה. אחרי שבוע הגביע, הפועל תחזור לליגה עם מפגש מסקרן במלחה מול גלבוע/גליל במלחה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה