פרשת "הולילנד" - ירי לעבר מכוניתו של עד התביעה



עו"ד אבי דרכסלר, מי שהיה בעברו ראש מינהל מקרקעי ישראל, דיווח הבוקר למשטרה כי מספר קליעים ניקבו את מכוניתו מחוץ לביתו ברחוב תדהר ברמת גן. דרכסלר הוא מעדי התביעה החשובים בפרשה, במסגרתה מואשם ראש הממשלה לשעבר אולמרט בקבלת שוחד, וכן מואשמים שורה של אישים מוכרים בעיר

מספר מהאישים המוזכרים בפרשה (פלאש 90)
מי מעוניין לאיים על עו"ד אבי דרכסלר, אחד מעדי התביעה ב"פרת הולילנד"? הבוקר (שני) בצאתו מביתו ברחוב תדהר ברמת גן, מצא עורך הדין אבי דרכסלר, את מכוניתו מסוג "אאודי A-6" כאשר שמשתה מנופצת והיא מנוקבת במספר קליעים. עו"ד דרכסלר כיהן כראש מינהל מקרקעי ישראל עד שנת 2002, ולאחר מכן פנה לשוק הפרטי.

לחוקרי המשטרה סיפר דרכסלר, כי אתמול בלילה שמע מסר מספר רעשים קלים , אך לא ייחס לכך חשיבות. עוד הוסיף דרכסלר כי אין לו מושג מי יכול לאיים עליו וכי הוא לא מסוכסך עם אף גורם. המשטרה פתחה בחקירה.

בפרשת "הולילנד" הוגשו לאחרונה מספר כתבי אישום נגד שורה של אישים בולטים בעיר ירושלים, ביניהם 
ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, המואשם בלקיחת שוחד. כמו כן, הפרקליטות הודיעה לעורכי הדין של חשודים נוספים על הגשת כתבי אישום נגדם, וביניהם גם ראש לשכתו לשעבר של אולמרט, שולה זקן, וראש העיר ירושלים לשעבר, אורי לופוליאנסקי.

 פרט לאולמרט, זקן ולופוליאנסקי, הוגשו כתבי אישום גם נגד הלל צ'רני, דני דנקנר, אביגדור קלנר ויעקב אפרתי. כמו כן הואשמו בפרשה אמנון ספרן, שמעון גלאון, מאיר רבין, אליעזר שמחיוף (סגן ראש עיריית ירושלים) ואברהם פיינר (חבר מועצת העיר).


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה