ג'קסון בדרך החוצה, הקבוצה תעמוד לדין



הסמול פורוורד של הקבוצה סובל מפציעה ויעדר מהמגרשים במשך שמונה שבועות. ימיו באדום ספורים. הקבוצה תעמוד לדין בשל האירועים במשחק מול ראשון לציון. רוני הירשנזון פנה במכתב אישי לגומא אגייאר

מתקרב היום בו לוק ג'קסון יעזוב את הפועל ירושלים. אם בימים האחרונים נראה היה שהשחקן יעזוב את הקבוצה לאור האכזבה המקצועית ממנו והעובדה שהפועל משתתפת כעל רק במפעל אחד (ליגה), כעת נראה שהסמול פורוורד יעזוב את הבירה בשל פציעה.

ג'קסון, שנפצע בקרסול לפני מספר ימים, ערך אתמול בדיקת סיטי בה התברר כי הוא סובל מבצקת בקרסול וצפוי להיעדר מהמגרשים כשמונה שבועות. גורם בקבוצה אמר בעניינו של השחקן: "אין ספק שכמו שזה נראה כרגע, לוק יעזוב את הפועל בקרוב מאוד. גם ככה הוא לא מוערך מקצועית, ועם הפציעה שלו, אין מה להחזיר אותו כאן". המאמן, שרון דרוקר, כפי שפורסם כאן, ממשיך, בלי קשר, לחפש גארד שיחזק את הקו האחורי של הקבוצה.

בינתיים, איגוד הכדורסל החליט להעמיד לדין את הקבוצה בשל התפרעות האוהדים במשחק הגביע מול ראשון לציון ביום ראשון האחרון. בירושלים קיבלו בכעס את ההחלטה של ראשי האיגוד ומסרו בתגובה: "הופתענו לקבל את ההחלטה על ההעמדה לדין. אוהדי הפועל ירושלים הינם אוהדים נפלאים וראויים". הדיון יערך ביום חמישי הבא, ה-19.1.

בעניין נושא הבעלות על הקבוצה, בהפועל ירושלים מתגבשת כרגע החלטה ללכת למאבק משפטי מול גומא אגייאר ואנשיו, זאת בכוונה להסיר את בעלותו של אגייאר על המועדון. בינתיים, חבר דירקטוריון הקבוצה, רוני הירשנזון, פנה במכתב אישי למיליארדר האמריקאי, בו הוא מביע את מורת רוחו ופליאתו אל צעדיהם של אגייאר ואנשיו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה