גם הערב: עימותים בין חרדים למשטרה



הפרות הסדר בבית שמש ובשכונת מאה שערים נמשכות גם הערב. המשטרה מדווחת על כ-200 חרדים המיידים אבנים ומבעירים פחי אשפה ברחוב נהר הירדן בבית שמש, ועל ארבעה עצורים. בית המשפט האריך מעצרם של החשודים בפרשת ההונאה הבוקר בארבעה ימים נוספים

ערב לא שקט ברחוב נהר הירדן בבית שמש: כ-200 חרדים מתפרעים ומתעמתים עם כוחות המשטרה החל משעות הערב, לאחר שבשעות הצהריים שפכו שמן על הכביש, כעת הם מיידים אבנים אל עבר השוטרים ומנסים שוב לחסום את התנועה על ידי הבערת צמיגים ופחי אשפה. מהמשטרה נמסר על ארבעה אנשים עצורים מקרב המתפרעים.

על פי דיווח של המשטרה, הצליחו חלק מהמתפרעים לגרום נזק לניידת משטרה לאחר ששפכו חומר דליק על המושב ברכב וניסו להצית את הניידת כליל. נפתחו סריקות אחר החשודים במעשה.


במאה שערים, כמה עשרות חרדים קיצוניים מנהלים החל משעות הערב משחקי "חתול ועכבר" עם כוחות המשטרה, כאשר הם מנסים לגרום לחסימת התנועה לכלי רכב ברחוב שבטי ישראל, ומפוזרים מהמקום פעם אחר פעם על ידי השוטרים. אין עצורים ולא דווח על נזק. התנועה ממשיכה כסדרה.

הדיונים בהארכת מעצרם של החשודים בפרשת ההונאה בכספי התרומות שנחשפה הבוקר, הסתיימו רק בשעת לילה מאוחרת. בית משפט השלום בראשות השופט דב פולוק האריך ל-3 חשודים את מעצרם בארבעה ימים נוספים, 2 חשודים נוספים שוחררו, ונתקבל עיכוב ביצוע עד מחר בו תגיש המשטרה ערעור על ההחלטה לבית המשפט המחוזי. חשוד שישי - שוחרר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה