קללות, איומים, וחזית מאוחדת נגד הדתיות בבית. מעניין מה יקרה עכשיו ומי יחטוף את האש. הבלוג השלישי והלא רגוע של האח הגדול

אני אפתח בגילוי נאות: תמכתי בקותי מהשנייה שראיתי אותו נכנס לבית האח הגדול. הוא בכה שלא היה לו כסף לנסוע באוטובוס, שהוא נאלץ לרשום בארומה והשם יודע כמה שריחמתי עליו, חשבתי שהוא עומד להיות אלירז 2.

לצערי הרב, בשבוע שעבר, קותי האמיתי יצא החוצה. הוא התחיל להרגיש חופשי בבית. הקללות, הרוע, הערסיות והגועל נפש התפרצו. לי אין עדיין ילדים אבל המחשבה שיבוא יום וילדיי יצפו באנשים מסוגו של קותי ואולי (חס ושלום) גם יעריצו דמות שכזאת, מפחידה אותי.

אני ממש מופתעת מעצמי אבל הערב מצאתי את עצמי מתגעגעת לסיפורי העלק אהבה שהיו בבית בעונות הקודמות. יותר מידי פוליטיקה ומעט מידי כבוד אחד כלפי השני יש העונה בבית. דודו מאיים על רגב שירצח אותו, קותי קם על זיווה עם בקבוק ומבט מאיים(לגבר אמיתי יש כבוד לנשים) וסער קורא לדת שלנו, היהדות, חולי.

זיווה הודחה הערב מהתוכנית וברי סימון קמה ועזבה יחד איתה. מסתבר שלשתיים היה סיכום מוקדם שאם אחת מהן מודחת גם השנייה יוצאת וזה די מובן. ברי ידעה שאם תישאר בבית האח אחרי שזיווה תעזוב, היא תסבול והאופציה היחידה שתהיה לה כדי לשרוד היא להתחנף לדיירים ואני ממש לא רואה את ברי עומדת במשימה הקשה הזו.

אם העם שלנו מעדיף לראות את קים מרעיד את הבית, את דודו משחק את תפקיד הדביל של העונה (הוא יודע מה העם אוהב) , את קותי שלא ממש יודע עברית (בן 29 שלא יודע אם אומרים עליך או עלייך) ואת סער שמגנה את היהודים בכל הזדמנות ומשווה אותנו לנאצים, אז שיהיה.

מה שבטוח, מה שראינו עד עכשיו היה משחק ילדים. אין לי ספק שהלילה יחגגו הדיירים את העזיבה של ברי וזיווה אבל כבר מחר יתחיל הדם הרע . ערן יתחיל לחטוף מקותי ומשי, הקרבות בין אביבית ליתר הבנות אוטוטו יתחילו והמיניות תעלה שלב. רק אל תשכחו דבר אחד: בית המקדש נחרב בגלל שנאת חינם! 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה