בבית"ר עדיין כועסים, חריסטוב צפוי לחתום



הקבוצה שבה להתאמן הבוקר לקראת המשחק מול אשדוד, אבל במועדון עדיין לא נרגעו מההחלטה שלא להשיב לקבוצה את שתי הנקודות. גורם במערכת: "הדיינים מחפשים אותנו". הקשר/חלוץ הבולגרי כנראה יצטרף

 
בית"ר ירושלים שבה היום להתאמן לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד במחזור הקרוב. מהאימון נעדרו המאמן, יובל נעים, והקפטן, עמית בן-שושן, שלקחו חלק באירוע במכון 'וינגייט', אליו הגיעו מאמנים וקפטנים של קבוצות מליגת העל. אבי ריקן, שלא התאמן שבוע בשל מתיחה, ערך היום אימון מלא וגם קובי מויאל, שנעדר מהמשחק האחרון בשל כרטיסים צהובים, צפוי לחזור ל-11 הפותחים של נעים.

 
גם היום, בבית"ר התעסקו בעיקר בהחלטה של בית הדין שלא להשיב למועדון את שתי הנקודות, זאת למרות שבבית וגן הגישו תביעות אזרחיות כנגד אוהדים של הקבוצה. גורם במערכת אמר בעניין הזה: "כנראה שהדיינים מחפשים אותנו, כי אין שום היגיון בהחלטות של בית הדין. מישהו בכלל יודע שלמכבי תל אביב יש יותר הרשעות על קריאות גזעניות מאשר לנו, ולהם לא עושים כלום? הגורל שלנו נחרץ עוד לפני שנכנסנו לדיון". בית"ר צפויה לערער על ההחלטה, ובמקרה כזה, היא צריכה לקבל אישור של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על הערעור, ואז, הערעור בעניין יערך בהרכב של חמישה דיינים. לאיציק קורנפיין יש חמישה ימים לעשות זאת.
 
למרות שאתמול הודיעו לו שהוא משוחרר מהמבחנים, הקשר/חלוץ הבולגרי, גיאורגי חריסטוב, ימשיך להיבחן בקבוצה ואפילו עשוי לחתום. התפנית בעלילה התרחשה משום שבבית"ר קיבלו מסק שארקדי גאידמק יעביר את הכסף לחיזוק ב-24 שעות הקרובות וחריסטוב, שיחסית הרשים עד כה, ימשיך להיבחן וצפוי להצטרף.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה