השקט שלפני הסערה: אדם מזרחי מתכנן קאמבק



מלך השערים של הפועל ירושלים לא כבש מהמחזור העשירי. ההנהלה תומכת, קדוש רגוע והחלוץ: "לא מודאג, כשהשער יבוא, יגיעו עוד הרבה אחריו"

מעטים הם השחקנים שיקלעו לתקופה רעה בכדורגל שלנו ולא "יזכו" להשמצות וביקורות. בהפועל ירושלים יש אחד כזה ושמו אדם מזרחי. את האהבה של כולם וההערכה של מאמניו והנהלת הפועל, הוא קיבל בזכות וממש לא בחסד.
 

את העונה הוא פתח בסערה. שמונה שערים בעשרה מחזורים הפכו את אדם מזרחי להיות החלוץ שכל יריבה מפחדת לפגוש. בגביע הטוטו, הוא הוסיף עוד חמישה שערים שהובילו את הקבוצה שלו עד לחצי הגמר במפעל. בזכותו, הפועל ירושלים שפתחה את העונה בצורה חלשה, חזרה לחיים. אבל אז, בדיוק שהכל התחבר, הגיעה הדעיכה, ומהמחזור ה-10 נכנס מזרחי לבצורת. 
 
חבריו לקבוצה סיפרו שהשינוי במצב הרוח שלו, לא הורגש מיד: "אדם הוא בחור חיובי. אין אחד שלא אוהב אותו בהפועל ירושלים ואם יש זה בטח לא מהסיבות הנכונות. "
  
בשבועות האחרונים, כך מספרים בקבוצה, מזרחי מתקשה לחייך באימונים. הוא מתעצבן בקלות, מגיב באכזבה לכל החמצה ופשוט מתוסכל מכך שהכדור לא נכנס.
 
"אני לא לחוץ" ,אמר לנו הבוקר החלוץ, "ברגע שהשער הראשון יבוא, יגיעו עוד אחריו. אני שמח מאוד שלמרות שבמשחקים האחרונים לא כבשתי הקבוצה הצליחה לעשות תוצאות טובות כי זה מה שחשוב. יש לי סבלנות, אני לא חושב שאני יותר עצבני באימונים, אולי זה קצת מלחץ אבל אני לא יוצא מגדרי."
 
ומה אומר על כך לופא קדוש? "תקופה קשה? לא ציפיתי מאדם שיבקיע 40 שערים. זה קורה לכל שחקן. הוא עוד יחזור לעצמו ויהיה בסדר."
 
לזכותו של קדוש ייאמר, שלמרות הכל, הוא מעולם לא וויתר על מזרחי כשחקן הרכב. הוא תמיד עולה ב-11, ותמיד מקבל את ההזדמנות להציג את היכולת האמיתית שלו.
 
אחד מהאנשים שאוהבים את החלוץ ומעריכים אותו יותר מכולם הוא נציג הבעלים, עמוס סאסי:" מבחינתי אדם הוא החלוץ מספר 1 בליגה. מעבר לשחקן הוא אחד שאני אוהב באופן אישי. אנחנו לא דואגים, התמורה שלו להפועל ירושלים היא מעבר לשערים. הוא מנהיג ויש לו יכולת חברתית גבוהה מאוד. אני מעריך אותו גם מקצועית וגם אישית. הוא קרוב לליבי."
 
מזרחי עצמו, שמח על התמיכה ומבקש להודות לסובבים אותו: " לופא תמיד מדבר איתי ומבהיר לי שאני שחקן שחשוב לקבוצה. גם ההנהלה תומכת ונותנת לי להרגיש טוב ואני מקווה שאני אחזיר להם על המגרש".
 
הערב, מול נצרת עלית, יעלה החלוץ בהרכב בתקווה לשבור את הבצורת. בין אם יכבוש ובין אם לא, הערך המוסף של מזרחי בקבוצה ברור לכולם. שיהיה בהצלחה! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה