הדרת נשים בפרסומות - תוביל לקנס מהעירייה



בעיריית ירושלים החליטו לשים סוף להדרת נשים מפרסומות ברחבי העיר, ומאיימים כי חברות פרסום שיעשו כן - יעמדו בפני קנסות והפסקת ההתקשרות העסקית עם העירייה

הקץ להדרת נשים בפרסומות ברחבי העיר? (צילום:פלאש90)
הקץ להדרת נשים בפרסומות ברחבי העיר? היועץ המשפטי של עיריית ירושלים, עו"ד אמנון מרחב, הוציא מכתב אל כל חברות וגורמי הפרסום המודיע כי החל מהשבוע, כל גוף פרסומי אשר "ידיר נשים" מפרסומיו - ייחשב כמפר הסכם עם העיריה, והעירייה תחדל מלשתף עמו פעולה.

"לאחרונה נטען בכלי התקשורת כי אתם נמנעים מלפרסם בירושלים קמפיינים פרסומיים שבהם מופיעות דמויות נשים, וזאת בין היתר בטענה שאתם נאלצים לעשות כן, אחרת יושחתו מתקני הפרסום. עיריית ירושלים אינה יכולה להסכים עם מדיניות כזו ואינה מקבלת תופעה של הדרת נשים מפרסומי חוצות בתירוץ של מניעת השחתת מתקני פרסום", כותב עו"ד מרחב ומוסיף: "הנכם נדרשים להימנע מכל פעולה שתוצאותיה הדרת נשים מפרסומים על מתקני הפרסום העירוניים, ועיריית ירושלים שומרת לעצמה את מלוא זכויותיה לפעול כלפיכם אם יתברר כי הנכם עושים כן חרף האמור לעיל".

נראה כי ראש העיר ניר ברקת החליט לשים סוף לאירועים האחרונים סביב נושא זה, כאשר השחתת שלטי פרסומת עם תמונות נשים - ו"התקפלותם" של חברות הפרסום מלפרסם נשים - הביאו לכותרות לא מחמיאות אשר הציגו את ירושלים באור שלילי בתקשורת הארצית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה