סיורים בעקבות הסרט "הערת שוליים"



לאור ההישג המרשים של הסרט "הערת שוליים" וההכרזה אמש ( ג') כי הוא מועמד לפרס האוסקר, החליטה תנועת "צעירים למען ירושלים", ליזום סיורים מיוחדים בעקבות הסרט והאתרים המופיעים בו

הסיורים יערכו החודש בימי שישי בלבד ויעברו באתרים שמוזכרים ורלוונטיים מהסרט. כך לדוגמה יתחיל הסיור בקמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם, וביקור בספרייה הלאומית הסמוכה. לאחר מכן ימשיך הסיור בשביל המפורסם של "עמק המצלבה" אל שכונת קטמון הישנה. 

הסיורים המתוכננים, יצולמו ויועלו לאתר Youtube, זאת על מנת שיופצו ברחבי העולם בתקווה לתת דחיפה קטנה נוספת לקידום מועמדות הסרט לפרס הנכסף.

כזכור, הסרט "הערת שוליים" בבימויו של יוסף סידר, נעשה בירושלים ומספר על אב ובנו, שני חוקרי תלמוד ירושלמים, אשר מתחרים ביניהם על פרס ישראל. שלל האתרים המוזכרים בסרט נמצאים בירושלים והסרט בעל ניחוחות ירושלמים מובהקים.

לדברי הילה זיסברג יו"ר "צעירים למען ירושלים": "כישראלים ובעיקר כירושלמים אנחנו שמחים שהסרט "הערת שוליים" הצליח להיות מועמד לאוסקר.  האיכות והאווירה הירושלמית של הסרט הילכה קסם רב על הצופים בישראל ובעולם כולו. אנחנו מזמינים את הקהל הישראלי להתבשם עוד קצת מירושלים ולהצטרף לסיורים בעקבות הסרט שאנו יוזמים בימי שישי הקרובים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה