הלינץ' בבית שמש: בימ"ש שחרר מרבית החשודים



בית משפט השלום בעיר שחרר היום ממעצר (רביעי) ארבעה מתוך חמשת החשודים בהשתתפות בתקיפת הצעירה נטלי משיח אתמול בצהריים בבית שמש, בשעה שהגיעה לתלות מודעות ברחוב רשב"ג בעיר. המשטרה הודיעה כי תערער על ההחלטה

"ראיתי את המוות בעיניים". נטלי משיח (פלאש90)
 בדיון בהארכת מעצרם של ארבעה מחמשת החשודים שנעצרו בעקבות תקיפתה אמש (שלישי) של נטלי משיח, הצעירה שהגיעה עם רכבה לרחוב רשב"ג בבית שמש כדי לתלות מודעות על לוח פרסום המוצב במקום, קבע השופט ירון מינטקביץ' כי חומר הראיות לגביהם חלש, והורה על שחרורם בתנאים מגבילים.

נציג המשטרה בדיון הציג בפני השופט את החשדות כלפי המעורבים, וציין כי "מדובר במעשה לינץ' אכזרי על רקע מגדרי כלפי אישה שביצעה את עבודתה. החשודים היו בין אלה שלא זו שקיללו את האישה, אף הצטיידו באבנים, בכלי מלא באקונומיקה, והיכו במכונית של המתלוננת באמצעות האבנים, שפכו עליה אקונומיקה, גנבו את מפתחות רכבה מהסוויץ', כל זאת תוך סכנת חיים ממשית לאותה אישה בעקבות הלינץ' הגזעני". 
 
בעקבות החלטת השופט לשחרר את ארבעה מחמשת החשודים, הודיעה המשטרה כי תערער מחר על ההחלטה.

בראיון אתמול ל"רדיו ירושלים", סיפרה משיח (27) על האירוע בו עשרות חרדים תקפו ויידו לעברה אבנים, שפכו אקונומיקה וירקו. "ראיתי את המוות בעיניים, חשבתי שאני עומדת למות", סיפרה אחרי שניצלה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה