הערב במלחה: ירושלים ובראדלי מול נתניה



הקבוצה של שרון דרוקר, אותה עזבו ג'ארביס ורנאדו ודמיטרי מקיימי, תגיע למשחק הערב (19:00) מול נתניה במטרה לקטוע את רצף ההפסדים. המאמן: "ניצחון יכול להיות תרופה מעולה"

הפועל 'מגדל' ירושלים תארח הערב במלחה (19:00, שידור ישיר בערוץ חמש פלוס לייב) את ברק נתניה במסגרת הליגה, כשבקבוצה של שרון דרוקר רוצים לקטוע את רצף שלושת ההפסדים האחרונים. הרכש החדש, הרכז ראמל בראדלי, כבר התאמן עם האדומים בימים האחרונים ויערוך היום את הבכורה שלו. לעומתו, ג'ארביס ורנאדו, שביקש לעזוב את הקבוצה, כבר לא מתאמן עם הפועל ועזב את הפועל. גם דמיטרי מקיימי שוחרר מהמועדון. המשחק הערב, כאמור, יוקדש לילדי 'שלו"ה' וכל ההכנסות ייתרמו לטובת הארגון.

המאמן, שרון דרוקר, התייחס לשינויים בסגל שלו ואמר: "ורנאדו ביקש להשתחרר, ובעיניי זאת בקשה לא ראויה. כשהקבוצה במשבר ואתה אחד מהשחקנים המובילים, לברוח מהספינה זה לא משהו שאני מאמין בו. אנחנו במועדון מחפשים אנשים מחויבים שרוצים להיות פה, יעבדו קשה ויתנו הכל. ג'ון תומאס יהיה במקומו. החלפנו את דימיטרי, שנכנס לסיטואציה קשה, הבאנו את בראדלי, שמכיר את הליגה ולדעתי גם יותר מתאים לנו. אין לנו קדם עונה, הליגה לא מחכה לנו ואנחנו מקווים להתגבש ולהיראות יותר טוב".

לקראת המשחק אמר הקואץ': "בשבילנו, כל משחק הוא קשה והשחקנים לא בתקופה הכי טובה, כך שניצחון יכול להיות תרופה מעולה. הכי קל להוריד את הראש ולחכות שהעונה תיגמר. אני מאמין בפייטרים, באנשים שנלחמים ונותנים הכל. אין רק הצלחות ועונות טובות, יש גם עונות קשות כמו השנה והסברתי לשחקנים שרק עם עבודה קשה אפשר להתקדם".

ג'ון תומאס הוסיף: "כדי לצאת מהמצב הקשה צריך להיות מקצוענים ולהבין מה אנחנו צריכים לעשות. היו כמה שינויים ואנחנו חייבים להישאר חיוביים. לדעתי, אם נסתכל על הקבוצה שלנו, כל העניין זה לשחק עם תשוקה ולב ואת השאר אפשר לשים בצד. מבחינתי אם לא תיתן מאמץ, לא תנצח. כל עוד נסתכל על עצמנו במראה בסוף הערב ונדע שעשינו כל מה שאנחנו יכולים, אני מאמין שגם ננצח. אני מקווה שהשינויים יעזרו לנו ושהסגל הזה יישאר עד הסוף. תמיד רציתי להיות חלק מהקבוצה הזאת ואני יודע שאני יכול לתרום".

הצילום באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה