בצבעוניות מוגזמת, אורכים שונים, והדפסים משוגעים הלקים הולכים ומשתלטים על חיי הטיפוח והאופנה והופכים להיות אקססורי לא פחות חשוב מהתיק או הנעליים שלנו. אז מה חדש בגזרת הלקים? מי הכוכבות שמצויידות בציפורניים מושקעות במיוחד? וגם קצת טיפים ממני אליכן. תנסו את זה בבית

שאומרים את המילה לק, הדבר הראשון שקופץ לי לראש זה איך לעזאזל הדבר הזה מתייבש, מבלי שיהיו פיצוצים ופגיעות, והרי החוק מרפי שתמיד הולך צמוד אלי גורם לכך שאחת הציפורניים תראה "לא משהו", אז אחרי שמאסתי מעניין הייבוש, החלטתי ללכת למניקוריסטית שתמרח לי כל שבוע לק. וכמובן שהלק שלה אינו עשוי מפלדה וגם הוא התקלף לו אחרי יומיים. סיוט מהלך כמו שנאמר. והרי אין דבר יותר שנוא עלי מלק מקולף בציפורניים, יותר מזה, זה פשוט מצמרר אותי. אז הלכתי, חקרתי, שמעתי והבאתי כמה חידושים בגזרה שאולי יעזרו לכן לשמור על הציפורניים שלכן שלמות, חזקות, ועם לק לא קליף במיוחד.

עם השתלטות הלקים על חיינו הלכו והתרבו הבלוגים שעוסקים בכך ברשת ומעבר לסיקור היומיומי של הטרנדים והקולקציות המתחדשות אפשר למצוא מדריכים מדויקים ברשת, לכל מי שיש לה קצת זמן פנוי להשקיע במלאכה החל ממריחות מדויקות, ציורים, צורות, חותמות, הדפסים ומה לא.

אז מה חדש בגזרה?
ג'ל קולור- לבחורות עם מעט מאוד זמן, שעסוקות ומתעסקות כל היום בניקיונות, כביסות ושטיפות (טוב אני לא באמת כזאת, אבל אני עדיין סופר עסוקה) חברת OPI פיתחה את הג'ל קולור- לק שמיוצר מג'ל שיש לו יכולות של היצמדות לציפורן וריכוז גבוה של פיגמנטים אשר מעניק ללק גוון אחיד. בג'ל קולור קיימים עשרות צבעים לבחירה, הייבוש שלו מאוד מהיר, והכי חשוב, מחזיק לאורך זמן. המניקוריסטית שלי טוענת שזה מחזיק שלושה שבועות, ואני טוענת שאני לא יכולה להיות עם אותו לק שלושה שבועות (חייבת שינוי), אבל תודו שזה אחלה פיתרון.

פרנץ' הפוך- למי מכן שנמאס לה מהפרנץ' הלבן והמסורתי. הפרנץ' ההפוך הוא למעשה יצירת קו דומה ומעוגל בחלקה הפנימי של הציפורן, סמוך לשורש צמיחתה. בחירת הצבעים חייבת להיות בדרגות צבעים שונות. ככל שהניגודיות גבוהה יותר כך המראה המתקבל שיקי יותר.

מדבקות- המותג "סאלי הנסון" השיק קולקציית מדבקות סופר אופנתיות לציפורניים העשויות מלק אמיתי. המדבקות מתלבשות על הציפורן ומעניקות לו מראה הדומה לאחר מריחת לק. המדבקות מגיעות בצבעים וסגנונות שונים, והתוצאה: ציפורנים כמו לאחר ביקור אצל המניקוריסטית. שווה, ועדכני.

תלת מימד- טרנד לוהט נוסף הוא נייל ארט תלת מימדי שלא מסתפק ביצירת עיצובים מגניבים על גבי הציפורן אלא יוצא ממנה החוצה, בעזרת קישוטים גדולים, ניטים, ופרחים. אישית, פחות אהבתי. אבל כוכבות כמו קייטי פרי מפציצות בטרנד הזה.

קוויאר סטייל- חברת CIATE השיקה שלושה סטים חדשים בשלושה צבעים היסטריים המדמים פנינים אמיתיות למראה עשיר. כל סט מכיל בקבוק לק המשמש כרקע משלים ללק פנינים. התוצאה המתקבלת: ציפורניים המצופות בקוויאר צבעוני. מגניב ביותר.

על השטיח האדום
טקס האמי האחרון שהתקיים בספטמבר משך תשומת לב רבה בזכות מצלמת המניקור המגניבה של ערוץ E! המצלמה החדשנית שמוקמה על השטיח האדום הכניסה את הכוכבות ללחץ כי מהיום הן חייבות להיות מטופחות ומתוקתקות. יתרה מכך, אם בא להן להישאר בכותרות עדיף שיפציצו עם ציפורניים הורסות ומושקעות במיוחד. אדל, קייטי פרי וליידי גאגא הן ללא ספק מתחרות ראויות בתחרות "הציפורניים המיוחדות ביותר". דואגות תמיד להתעדכן ולהגיע עם יצירת אומנות אחרת על הציפורניים. שאפו על ההשקעה.

טיפים קטנים ממני אליכן:

  1. לשמור ולטפח את הציפורניים כל הזמן. כדאי ללכת למניקוריסטית אחת לחודש, כי מעבר למריחת לק יפה, המניקור נועד לטיפול נכון בציפורנייך, גזירה, שיוף והסרת העור מסביב.
  2. השתמשו בלק בסיס לפני מריחת לק, בייחוד אם מדובר בלק כהה, כדי שגוון הלק הצבעוני לא יחדור לציפורניים, ויפגע בפיגמנטציה שלהן.
  3. השתמשו בכפפות חד פעמיות בניקיונות הבית. בחומרי הניקוי ישנן חומרים שפוגעים בצמיחתן של הציפורניים.
  4. הקפידו על תזונה מאוזנת המכילה את כל אבות המזון, כי מעבר לכך שהיא תורמת לבריאות הגוף היא גם עוזרת לגדל ציפורניים חזקות ובריאות.  

בהצלחה, בר.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה