הפועל ירושלים הפסידה לראשל"צ



משחק שלישי ללא ניצחון להפועל ירושלים בליגה. איציק כהן כבש את השער הראשון במשחק, אך ראשון הפכה את התוצאה. מעוז סמיה הורחק. עידן שריקי הודיע שלא יצטרף

הפועל ירושלים הפסידה הערב 1:2 להפועל ראשון לציון ומעבר לאיבוד הנקודות, האדומים צריכים להיות מודאגים מאוד מהיכולת החלשה שמלווה אותם בתקופה האחרונה.צילום: שיר תמר וליהי אלבו
 

איציק כהן שלא כבש מהמחזור ה-11, העלה את הפועל ליתרון בדקה ה-27 מבישול של אופיר עזו. האדומים חגגו מוקדם מידי ושתי דקות מאוחר יותר ספגו את השוויון.
 
הישועה לא הגיעה גם במחצית השנייה והפועל ספגה שער נוסף ומיותר בדקה ה-67. המכה הבאה לא איחרה לבוא ובדקה ה-78 ספג מעוז סמיה צהוב שני אחרי שהשופט טען שהבלם נגע בכדור בידו.
 
עידן טל שהתאושש מפציעה פתח ב-11, מוסא סלמן לא שותף. אם יש מישהו שראוי הערב לציון זה אופיר עמרם שערך הערב את הבכורה כשנכנס בדקה ה-65. עמרם שהגיע רעב מאוד להפועל הכניס שינוי שאומנם לא תורגם לנקודות, אך בהפועל כבר מאמינים שהשחקן יהיה זה שישדרג את הקישור העייף והחלש במהלך העונה.
 
בעניין החיזוק, עידן שריקי הודיע שהוא לא מעוניין לרדת לשחק בלאומית אך בהנהלה מקווים שישנה את דעתו, במיוחד בגלל ההצעה הגבוהה שהוגשה לו.
 
אופציה נוספת שעדיין עומדת על הפרק היא החתמתו של ליאור אסולין אך סלמן עמר כאמור, לא מעוניין בשחקן ויסכים לצרפו רק אם לא תהיה ברירה.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה