הטרנד לקיץ 2013 הולך להיות גשם של פריטים מטאליים שנותנים את חותמם (כמעט) בכל פריט במלתחה.
אז מה מחכה לנו ממש בחודשים הקרובים, ואיך אפשר להיערך לכך בהתאם?

קיץ, רק קיץ. זה מה שבא לי. תודו שמאסתם מהחורף בימים האחרונים. סופות, גשמים, ברקים. איך

אפשר לצאת מהבית? או יותר נכון מי בכלל ירצה לצאת מהבית במזג אוויר איכסה שכזה?! כדי לחמם את הלב, ואת הגוף החלטתי לחקור אחר הטרנד האופנתי שיורד אלינו היישר מהחלל החיצון והולך להחליף את מקומו של הוינטאג' המאוס שכולם התבייתו עליו במשך עונות שלמות. לא עוד.

הטרנד החדש מדבר על פריטים מתכתיים, בדיוק כמו שזה נשמע במרקם. וכמו שכבר אפשר להבין, במקרם המתכתי יש לא מעט עוצמה וניתן להבחין שהוא מחולל אצל הלובשת מחוייבות והתכוונות מלאה וניתן להבחין באמירה המאוד בוהקת אצל הלובשת אותו שהעין ממש לא יכולה להתעלם מקיומו. 

אין ויכוח שזוהי המגמה הבולטת של האביב הקרוב שקיבלה לא מעט ביטוי בתצוגות האופנה של המעצבים הכי הכי, החל מהמעילים הקצרצרים והנחושתיים של ורסאצ'ה, תיקי עור כסוף של לנווין ועד שמלות ארוכות ופראנזים משוגעים של פראדה. כל אלה יוצרים מעין אנרגיה מחשמלת ומזכירים לנו חליפות חלל. למעשה, ניתן לצפות בכך את העתיד האופנתי שמלווה את התפתחות הטכנולוגיה המואצת בכל התחומים.

אם לדמות לכם לרגע את צבעי המטאל, המילה "מטאלי" תמיד מזכירה לי את קניית הרכב האחרונה שלי, בדיוק כשהתלבטתי באיזה צבע לבחור, החלטתי שצבע "מטאלי" זה ממש אאוט וזקן, לפחות בעניין הרכב והפעם ממש בא לי אדום או שחור. הצבע המטאלי משתלט על הלקסיקון של כל אחת ואחת מאיתנו, גם אם אינכן מאמינות זה עוד יגיע.

איך לובשים חלל?

זה טוב ויפה על המסלול, אבל איך לעזאזל נלבש את זה? כדי להיראות סופר אופנתיים ולא כמו אנשי חלל ממלחמת הכוכבים יש להשתמש בתבונה בפריטים המטאליים. ראשית כמו שאתן כבר יודעות, כשנכנס טרנד בוהק כמו זה, מספיק שנוסיף למראה פריט אחד או שניים כדי להיות חלק מכל העניין האופנתי. אין צורך להעמיס ולהתחפש לחללית מכף רגל ועד ראש.

נעליים כסופות, ג'קט מטאלי, ותיק או שרשרת היסטרית יכולים להקפיץ את הלוק שלכם בשנייה. ואם תפשפשו היטב בחנויות תראו שרוב רשתות האופנה כבר הכניסו מספר פריטים מהטרנד הבא.

כמו שהבנת העתיד כבר כאן והכי כיף שאת מעודכנת לפני כולן, הרכיבי מלתחה מגניבה ממספר פריטים מתכתיים, ואת הזהב והוינטג' השאירי הרחק ממך. דרך צלחה.

בר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה