סלוניקי ומזרחי הצטרפו, גמיש דיבר עם השחקנים



הקשר והחלוץ חתמו על חוזה בקבוצה. בהפועל שוקלים לא להחתים שחקנים נוספים ולהתחיל לתכנן את הקבוצה לעונה הבאה. גמיש לשחקנים: "חשובה לי הדרך"

הפועל ירושלים ירדה ביום שישי למקום השביעי בטבלה, אחרי שהפסידה לאחי נצרת ורשמה משחק שישי ללא ניצחון.
 

הבוקר שבה הקבוצה להתאמן. אדם מזרחי שעזב את הקבוצה בקיץ, חתם על חוזה עד לסוף העונה עם אופציה לשנה הבאה והצטרף לאימונים. גם עדי סלוניקי יעבור השבוע בבקרה וצפוי לעמוד לרשות סלמן עמר במשחק ביום רביעי.
 
במועדון רצו מאוד לצרף חלוץ שיעזור במאבקי העלייה אך נראה שגם הם הבינו שעלייה לליגת העל העונה היא בגדר חלום רחוק. בהפועל לא יצרפו ככל הנראה שחקן וכבר בקרוב יתחילו לתכנן את העונה הבאה. יש לציין כי ניצחון על מכבי פ"ת יכול להפוך את ההחלטה של הנהלת הפועל.
 
מעמדו של סלמן עמר נותר יציב. למוטי גמיש אין תוכניות לפטר את המאמן ובקבוצה הכחישו את שמותיהם של כל המאמנים שהוזכרו כמועמדים להחליף את עמר: "מוטי לא נפגש עם שום מאמן, הכל ספקולציות והמצאות של בעלי אינטרסים".
 
היו"ר הגיע הבוקר לאימון הקבוצה ובסופו אסף את השחקנים ושוחח איתם. גמיש דיבר עם שחקניו על ההדלפות שלדעתו פוגעות בקבוצה במגרש ומחוצה לו: "אני יודע איך זה בקבוצת כדורגל, אין לי בעיה עם הדלפות מבוססות אלא בעיה עם הדלפת מידע שגוי".
 
על התוצאות האחרונות אמר גמיש: "אי אפשר לנצח את כל המשחקים והפסדים זה לא מה שמפריע לי. מפריעה לי הדרך. אני מצפה משחקנים שיתנו הכל על המגרש".
 
רם סטי לא הגיע גם היום לאימון. עידן טל לא התאמן וצפוי לעבור בדיקת אולטרסאונד שתקבע את חומרת הפציעה שלו.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה