קורנפיין: ההחלטה לא הייתה קלה



יו"ר בית"ר התייחס לבקשת הקבוצה לקיים את המשחק מול אום אל פאחם ללא קהל. ההתאחדות תדון בבקשה היום בצהריים. אום אל פאחם: 'אם אין קהל, לא נגיע'

פלאש 90
בבית"ר ירושלים ממתינים בקוצר רוח להחלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לקיום משחק הגביע מול אום אל פאחם ללא קהל.
 

בקבוצה מקווים שבית הדין יבין את הרגישות שבקיום המשחק עם קהל וכבר אתמול הציע יו"ר המועדון, איציק קורנפיין לקיים את המשחק מול יציעים ריקים.
 
בבית"ר חוששים מקריאות גזעניות נוספות ועימותים בין אוהדי אום אל פאחם לאוהדי הקבוצה ומעדיפים להימנע מכך. ארגון לה פמיליה אגב, הודיע שלא יהיו קריאות גזעניות במשחק הגביע.
 
איציק קורנפיין ששמע מיו"ר ההתאחדות אבי לוזון כי קבוצתו נמצאת בסכנה קיומית וכי פיפ"א יכולה להורות אפילו על סגירת הקבוצה בשל ההתנהגות הגזענית של הקומץ, הגיש את הבקשה שכאמור תידון היום בבית הדין.
 
בית"ר ירושלים הודיעה כבר אתמול בצהריים למשרדי הכרטיסים להפסיק למכור כרטיסים מיידית. במידה וההתאחדות תאשר את בקשת בית"ר, האוהדים שרכשו כבר כרטיסים למשחק יזכו להחזר מלא.
 
קורנפיין התייחס להחלטת הקבוצה ואמר: "ביקשנו לקיים את המשחק ללא קהל. אנחנו רוצים שתהיה לנו זכות קיום ואנחנו נגד הקריאות הגזעניות. אנחנו מתביישים בקריאות האלה ולהתנהגות של קומץ האוהדים יכולות להיות השלכות הרות אסון עבור בית"ר ירושלים. לקחנו החלטה לא קלה ושקלנו אותה בכובד ראש".
 
באום אל פאחם לעומת זאת, מתנגדים בכל תוקף לבקשת בית"ר ירושלים. מהקבוצה נמסר: "החלטנו שאם אין קהל אנחנו לא הולכים למשחק. לקפטן הקבוצה ניתנה הוראה לרדת מהמגרש אם יהיו קריאות גזעניות. באותו הרגע הקבוצה כולה תעזוב את טדי".
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה