יושבים שבעה על מרן



בבוקר שלאחר הלוויה הגדולה בתולדות המדינה, יושבים שבעה באוהל אבלים גדול שהוקם להגעת המנחמים, סמוך לביתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל ברחוב הקבלן 45 בשכונת הר נוף בירושלים

כמאה איש הגיעו הבוקר לתפילת שחרית באוהל האבלים סמוך לביתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל. ביניהם הגיעו גם חברי הכנסת אריה דרעי ואלי ישי.
 

ח"כ אלי ישי סיפר על תחושותיו בבוקר שאחרי "אתמול כמיליון איש באו להלוויה, בימים האלה אני מעריך שמאות אלפים יגיעו לנחם, קשה לחשוב מה עושים יום אחרי, קשה לחשוב בכלל איך קמים לבוקר כזה, בלי הרב. ה' ינחם את כל עם ישראל באבדה הגדולה הזו".
 
בתפילה השתתפו גם בניו של הרב דוד יוסף, אברהם יוסף, משה יוסף ויצחק יוסף. בסיום התפילה יצחק יוסף התייחס לדרך בה הם צריכים לשבת שבעה על אביהם "דעתו של אבא הייתה נשיאת כפיים, במהלך השבעה לא נעשה דברים שינגדו את דעתו של אבא".
 
גם היום נערכים במשטרה לאפשר את ניחום האבלים בביתו של הרב, גם לשם צפויים להגיע אלפים. זמני ניחום האבלים : מהשעה 10:00 עד 13:00 ומהשעה 16:00 עד 19:00 בערב.
 
הרב חיים עובדיה יוסף נפטר אתמול כשהוא בן 93, יוסף מגדולי התורה, כיהן בעברו גם כהרב הראשי לשעבר והיה מנהיגה הרוחני של ש"ס מיום הקמתה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה