ירושלים בוחרת- המרוץ לראשות העיר



נכון לשעה 24:00: נמסר על 36% שמהווים כ- 206,556 מצביעים. בשעה 22:00 נסגרו הקלפיות. ירושלים נט בעדכונים שוטפים

ראש העיר ניר ברקת פתח את בוקר יום הבחירות בכותל, הצביע בשעה 9:30 בקלפי במתנ"ס קהילתי ע"ש זיו ומרקס, ראש העיר הגיע לקלפי  מלווה באשתו בברלי, בבנותיו ובאלי אוחנה מספר 10 ברשימה שלו. לאחר מכן יעבור ניר ברקת למרכז המסחרי הסמוך לקלפי בשכונת בית הכרם וימשיך לשכנע את הציבור להצביע בו.

ניר ברקת: "זהו יום גורלי וחשוב לכולנו. אנו נושאים תפילה להצלחתה ובניינה של ירושלים", הוסיף, כי הבוחרים שלו מבינים מה טוב לירושלים ולא הולכים עם הקומבינה. 

המועמד משה ליאון, הגיע לקלפי בשעה 10:30 בתיכון עירוני ג, ברחוב כ"ט בנובמבר מלווה באישתו סתווית.
פעיליו קיבלו אותו בתרועות. רגע לפני ההצבעה אמר "היום יהיה ניצחון מוחץ למפלגתו ולו, פעם ראשונה שאני הולך להיבחר באופן אישי, אני מאוד שמח ונרגש. מחכה לשעות הלילה לראות את התוצאות האמיתיות של הנצחון שלנו. אני מבקש מכל תושבי ירושלים ללכת להצביע". 

נשיא המדינה, שמעון פרס, קרא לתושבים לצאת להצביע. 

בתום הערכת מצב שנערכה במנמ"ל מטא"ר לא נרשמו אירועים חריגים, טופלו כ- 500 תלונות בנושא הבחירות, כ- 200 מתוכם בנושא תעמולת בחירות אסורה וכ- 180 בנושא הפרת סדר בסמוך לקלפיות ובתוכן. 10 תלונות נרשמו על השחתת פני מקרקעין (תליית כרזות). בסה"כ עוכבו לחקירה 8 מעורבים ו- 3 עצורים בחשד להפרת סדר ציבורי, שימוש בתעודות זהות מזויפות ותקיפה. כל החשודים הועברו להמשך טיפול תחנת המשטרה.





 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה