פינת הסלסולים בתכנית הנוסטלגיה ברדיו ירושלים בהנחיית ירון אילן.
101FM ו89.5FM כל יום חמישי ב-13:30

נפרדנו כך. שרית בירן אומרת שלום לשני יצהרי ומושיק עפיה. האחרון כבר מצא בית חדש  ועבר

שני יצהרי

לזרועותיהם של כחול- לבן אמנים, יצהרי עדיין לא. שרית מסרה בתגובה:"אני מתרחבת לתחומים חדשים ולא אוכל לנהל אמנים. קיבלתי את ברכתם של שני ומושיק וכולנו נשאר חברים"- בהצלחה.



עוד פרידה בתעשייה, הזמר, דניאל בן חיים, ואבי גואטה כבר לא אחרי שש שנים של שיתוף פעולה. בן חיים יצא לדרך חדשה בתחילת השבוע עם הסינגל 'סלחי לי', וגם מוצא את עצמו מחליף דירה ועובר לנווה סביון- משנה מקום משנה מזל.

 

קובי פרץ היה השבוע בכותרות, הוא החליט לפתוח פה ולשים אחת ולתמיד את הדברים על השולחן, והגיב כנגד התביעה שהוגשה נגדו על העלמות מס בגובה של כחמישה מיליון שקלים, בסיוע עד המדינה ואמרגנו לשעבר יוחאי יעיש. פרץ יצא נגד אמרגנו והבטיח שהאמת תצא לאור. עוד אצל קובי, גישוש בלוס אנג'לס, משא ומתן מתנהל בין פרץ לגורמים ביבשת הרחוקה. אנחנו מאחלים לו לעלות בקרוב על מטוס ולייצג אותנו בכבוד. ובנוסף, אם בא לכם למצוא את פרץ, כדי לכם לטייל באזור הסי אן סן על החוף... הבחור מקפיד על כושר.


מאור אדרי ממשיך לספק כותרות ואחרי שהתחיל את השבוע עם הטיילר – לסרט אימה בדיוני

מאור אדרי מספק כותרות

מלווה ברוסלנה שזכה לצפיות רבות וביקר אצלנו באולפן, הוא ממשיך להכין  הפתעות. תתכוננו ביום שני הקרוב מאור מצטלם לשער של פנאי פלוס.. שלא תגידו שלא אמרנו לכם, הקונספט הולך להיות מעניין- מחכים שיגיע למדפים.




מאמא ליגה עלתה לאוויר, מי שלא מכיר- מדובר בסדרה שעוקבת אחרי נשות הכדורגלנים. מה שאתם עוד לא יודעים שרון שובל תפס תפקיד של אורח כבוד- שובל מלווה את הנשים של.. לכתיבת שיר נגד אלימות במגרשים וכמובן מלמד אותם לבצע אותו.. לטענתו לאחת מהן יש פוטנציאל שירה- נחכה ונראה.


השעה: אחת בלילה, המיקום: מסעדת 'מצויה' בתל אביב, בדיוק לפני שבוע מגיח הזמר עומר אדם וחבריו... המטבח כבר סגור והמקום כבר מתרוקן עד ש.. הדייג'י מחליף לשירים של עומר והמקום חוזר לפעילות עד השעות הקטנות של הלילה- איזו מסיבה.

אתם עומדים להתגעגע אליו מאד, אייל גולן, המריא לפנות בוקר לארצות הברית לכמעט חודש ימים, אנחנו מקווים שהוא ארז בגדים חמים כי המעלות נמוך-נמוך מתחת לאפס. את רוב זמנו הוא ופמלייתו יבלו בניו יורק, ההופעה הראשונה תתקיים כבר בשבת.   

מי שעוד עולה על מטוס יהיה יניב בן משיח שהולך לטיול שורשים והפעם במרוקו עם חברו הטוב יניב מלכה.  


ולסיום, הרווק המתהולל, לירון רמתי, נתפס שוב בסוף השבוע האחרון מחליף נוזלים עם מישהי לא מוכרת במועדון אילתי. ככל הנראה, הקשר הזה ישאר באילת. עוד אצל רמתי, פרויקט בלוז מיוחד עם שי להב עומד לצאת לדרך ובו הוא אחראי על שיר הנושא.  

סלסול מיוחד: לא נעים לדווח אבל הריון לא רצוי מסתובב לו בתעשייה. זמר צעיר קיבל משלוח מיוחד מהחסידה ולא מרצונו... בקרוב נגלה אם הוא יהפוך לאבא- או שלא.


חמישה דברים שלא ידעתם על מושיק עפיה:
1.מושיק יודע לנגן מתוך שמיעה על כמעט כל כלי נגינה- תופים, גיטרה, בוזוקי, קלידים ועוד.
2.הוא ביישן מאד בחייו הפרטיים, קניון ומסעדות גורמים לו למבוכה- אז איך הוא מתמודד על הבמה?!
3.שהיה ילד היה לו שיער בלונדיני ארוך והיו תמיד פונים אליו בלשון נקבה.
4.הוא מכור למשחקי מחשב ואפליקציות של משחקים.
5.והוא הכי אוהב את החורף.

הופעות:

לירון רמתי פותח את סיבוב ההופעות שלו היום במנדיס- בר, בשישה עשר בינואר מרגול וזהבה בן מופיעות בהיכל התרבות בפתח תקווה הופעה נוספת בעשרים ושניים לינואר, בשמונה עשרה בינואר שלומי שבת יגיע לבנייני האומה בירושלים ובאותו יום קובי פרץ יופיע ברידיג שלוש. עוד בירושלים עומר אדם יגיע לתיאטרון באחד עשר במרץ ויום אחריו אייל גולן הוסיף הופעה לסבב החורף שלו בבנייני האומה בירושלים.

 

 לא להתבייש ולרשום לי כל סלסול מעניין בפייסבוק- ortal amar 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה