אין כמו לפתוח את החלון הבוקר ולגלות כתמי אביב ברקע. צבעים חדשים נוחתים היישר למלתחה שלנו, טיפים ללבוש הצבעוני ופריטים שאנחנו חייבות לרכוש, ומהר. פסטל עדין לפנייך

לפני כשבוע טיילתי לי את הטיול השבועי (ויש כאלה שיגידו יומי) באחד מקניוני ת"א המרהיבים. ומכיוון שאני מכירה את כל הקניונים בע"פ ניגשתי לאחת החנויות האהובות עלי במיוחד וגיששתי כדי למצוא רמז לעונת האביב המתקרבת אלינו. (אמנם החורף לא באמת הגיע, אבל רשמית אני מוכנה לאביב). כל מה שמצאתי היה הרבה ג'אנק. רמזים קטנים וצבעוניים נכחו להם בין המדפים הרחבים בחנות והמוכרת לא שכחה לציין שעל כל מה שבצד הימני ממש אין הנחה (אפילו לא הנחת סלב-כתבת-ירושלים.נט.) וגם האמת שלא ממש חשקתי בשום פריט, אז החלטתי להמשיך הלאה בסיבוב החודשי שלי.. בתור חובבת אופנה מושבעת לא פספסתי ואפילו מיהרתי לפתוח את האתרים הכי חמים של מעצבי העל ג'וצי, דולצ'ה גבאנה, מארק ג'ייקובס ואחרים וגיליתי לא מעט פריטים שווים במיוחד לעונה שממש דוחפת את החורף לעוף מפה.

ההבחנה בצבעים המובילים את העונה הגיעה במהרה. מעילי הסוכריה הורודים של קרבן ומעילי התכלת-סגלגל של גוצ'י עשו לי את זה לחלוטין. אם עד היום הצבעים שהובילו את עונת המעבר היו אפור עכבר, שחור ונייבי העונה הקרה מכינה את עצמה לעונת אביב הלובשת צבעי פסטל. תוכלו לפגוש אותם במכלול של סטים שלמים ללבישה באגף הגברי והנשי גם יחד.

ניתן להבחין שהמגמה משתלטת על כל חלקה טובה במלתחה, החל מבגדים ועד לאקססוריז כמו תיקים ונעליים ויוצרת לוק עדין וקלאסי המזכיר לנו את האופנה הפרחונית שחלפה לה בעת האחרונה. צבעי המפתח של עונת האביב הם סגול לילך, צהוב עדין, ורוד בייבי, כחול על גבול השקוף, פיסטוק בהיר במיוחד ואפרסק שנראה כמעט לבן, ושהכלל היחיד הוא שתמיד עדיף לנו להעדיף את הגוונים הרכים ביותר שנמצא. כחול רויאל -לך הביתה.

איך הכי נכון ליישם את הטרנד העדין? והאם אנחנו אוהבים אותו?

יש לי הרבה מה לומר (כמו תמיד) אבל הפעם אני נוטה לחבב את המראה העדין והאוורירי הזה. בכלל, אני מוצאת שבכל שנה ושנה, פריטי הלבוש שלנו מעניינים ומתוחכמים יותר, הן מבחינת שילובי הבדים והן מבחינת חומרים חדשים העוברים תהליכי ייצור חדשניים (ואיך לא, מנסים להיות חו"ל בניחוח מזרחי לחלוטין). 

כדאי ואף רצוי לשלב את צבעי הפסטל עם צבעוניות כהה יותר, ובמיוחד בפריטים הקרובים לאזור הפנים (כדי לא ליצור חיוורון). לפעמים מספיק אקססוריז שיקי כמו שרשרת גדולה בגוונים כהים או כובע מגניב בגוון כהה שישתלב בצורה מדהימה עם חולצה בגווני הפסטל וייתן את הכיוון הנכון. שילוב גווני הפסטל יחד הוא כישלון גמור. אם בחרתן ללכת על חולצה בגוון תכלת, מכנס בורוד בייבי ממש לא יעבוד. השתדלו ללבוש מכנס בצבע כהה בצבע אחיד וללא טקסטורות מוגזמות. בנוסף, לכו על שילובים שאינם מובנים מאליהם, ערבבו סגנונות יחד כדי להיראות בלוק שונה ומיוחד. אני למשל הלכתי בשבוע האחרון על מכנס עור בויפרנד בצבע אפור כהה משולב עם חולצה תכלת עדינה ביותר ועקב בצבע קורל כהה. את הרעיונות תוכלו תמיד למצוא בקטלוגים, חלונות ראווה, אתרי אופנה ובלוגים טובים.

איפה ניתן להשיג את הצבעים העדינים?

קודם כל, מדובר על טרנד שיגיע אלינו בקרוב. מה שאומר שאתן מעודכנות לפני כולן, אז תדעו מה לחפש לפני גל צבעי הפסטל שיעגון בנמל חיפה. ממליצה לכן לרכוש בתור התחלה אקססוריז בצבעים העדינים: משקפי שמש בגוון פיסטוק, תיק בגוון צהוב בהיר או נעלי עקב בגוון ורוד בייבי. כמו כן, גם צבעי הלקים שלכן יחזרו בקרוב לצבעי הפסטל - תיקנו לעצמכן את כל הגוונים שמזכירים לבן עם נגיעה של צבע. 

חולצות צווארון, חצאיות עיפרון, שמלות בגזרת מידי אלה הגזרות המובילות באביב הקרוב. אם אין לכם את אחד מהפריטים הללו מומלץ לרוץ ולרכוש.

אנחנו תמיד אוהבות להיות מובילות אופנה, אז נעשה זאת בסטייל.

שתהיה לכן שנה מדהימה, מוארת ומתוחכמת אופנתית.

אוהבת, בר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה