פינת הסלסולים בתכנית הנוסטלגיה ברדיו ירושלים בהנחיית ירון אילן.
101FM ו89.5FM כל יום חמישי ב-13:30

נפתח את הפינה עם ידיעה שהפתיעה את התעשייה. כולנו ציפינו לטבעת, אבל

כבר לאכנראה שדודו אהרון ועידן צור חשבו אחרת. לא הטיסה לחו"ל ולא המגורים המשותפים חיזקו את הקשר בין השניים, אלא כנראה שקרה בדיוק ההיפך. צר לנו לאכזב, אבל דודו חוזר לשוק.

 

 

עופר לוי זכה לקבלת פנים קשה בהופעתו במוצ"ש האחרון במועדון תל אביבי, כאשר באמצע ההופעה שני גברים התקוטטו עד למצב של זריקת כסאות. למזלו של לוי, הוא לא נפצע והועבר לחדר צדדי, אבל מאוד התאכזב שלא הצליח לחדש את הופעתו. חבל מאד.

אייל גולן ממשיך את סיבוב ההופעות שלו באזור ארצות הברית, במהלכו הספיק להופיע כבר בניו יורק, טורונטו ומונטריאול שבקנדה. בימים הקרובים ימשיך גולן למיאמי, לוס אנג'לס וסאן דייגו, ויקנח במקסיקו. אבל אל תדאגו לגולן - הוא לא שוכח בין כל ההופעות לעשות גם חיים. את הקינוח האמיתי, העונה לשם נינה אגדל, הוא פגש במועדון בניו- יורק. למי שהשם הזה לא מוכר, מדובר בסופר מודל היסטרית בקנה מידה עולמי. הסירו דאגה מלבכן, בנות ישראל - היא תפוסה.

אז בניגוד לכל השמועות, משה פרץ הבהיר לנו ביום רביעי האחרון כאן בתוכניתנו כי הוא וירדן שלו

 לא בהריון, ואנחנו נצטרך לחכות. מה שכן, הזוג בהחלט מתכנן לנצל את סיום העונה הראשונה של 'אקס פקטור', ולעלות על מטוס לירח דבש. מעניין באיזה יעד ייבחרו. הפיינליסט של משה, אורי שכיב, לא מבזבז דקה אחת מיותרת של תהילה, וכבר יום למחרת הגמר הגדול, שבו הגיע למקום השלישי, הוציא את הסינגל הראשון שלו: 'תביני'.

 

 

 

חגי אוזן, ה- עיתונאי של הזמר הים, תיכוני מוסיף טייטל נוסף למקצוע, ומהיום הוא גם המנהל האישי של זוכת התכנית "אייל גולן קורא לך", נסרין קדרי. אנחנו מפרגנים ומאחלים לו הרבה הצלחה. אוזן מסר לנו: "מבחינתי זאת סגירת מעגל. העבודה עם נסרין מאתגרת אותי, ואני מקווה ומאמין שביחד נגיע לשיאים של ריגושים".

הפתעה לא נעימה ציפתה ביום שלישי לזמר לירון רמתי. לירון הגיע לפגישה מקצועית אצל היחצנית שלו, וכשחזר לרכבו, חשכו עיניו כשגילה שחלון האוטו נופץ, והרכב נפרץ. מדובר בחוסר מזל של ממש, שכן רק בימים האחרונים הושב לרמתי רישיון הנהיגה שלו. באסה.

חברי הפרויקט של רביבו יוציאו בשבוע הבא את האלבום החדש, 'חם בלב', המכיל מחרוזות שקטות בלבד. בשקט בשקט, במקביל לאלבום, חבר הלהקה רביב בן מנחם עומד לסיים את אלבום הסולו שלו. מעניין מה יגידו על כך החברים...

דואטים, דואטים ועוד דואטים, התעשייה גועשת בעשייה משותפת: שילוב קטלני בין איציק קלה והראל מויאל עומד על הפרק - השניים סגרו על יצירת דואט, ואנחנו מצפים לראות לאן זה יתפתח. אצל עומר אדם ושרית אביטן הדיבורים הפכו למעשים, והשניים כבר הקליטו דואט מזרחי הרדקור ביחד. כדאי לרכוש ממחטות.

לבחורות יפות מגיע לקבל מתנות יפות. שמעון בוסקילה ויוסי גיספן העניקו לאתי ביטון שיר חדש שעליו היא עובדת בימים האחרונים,  וזאת לאחר כמעט שלוש שנים שהשניים לא שיתפו פעולה מאז הלהיט של שמעון,'את המחר שלי'. מה שבטוח, מאכזב זה לא הולך להיות.

לסיום העדכונים השוטפים, נאחל מזל טוב לאופיר כהן שחוגג היום יום הולדת בממילא בתל אביב, למרות שהתאריך הרשמי חל בראשון בינואר; במוצ"ש הקרובה יחגוג הראל מויאל שלושים ושלושה אביבים, וברכות מגיעות גם לישי לוי, שבעשרים בחודש יציין את הולדתו.

סלסול מיוחד: מי הזמר שלא מפסיק לחזר אחר לפיד מהתכנית "הרווק"? החיזורים הם באופן רשמי חד צדדיים כי הבחורה לא מעוניינת, גם אם נניח את הפרשי הגיל בצד. מכאן אנחנו מוסרים לו: שחרר.

חמישה דברים שלא ידעתם על רן שפיר:
1. 
ביום ראשון הקרוב יוציא שפיר את הסינגל החדש שלו, "מצטער".

2.
 הרבה אנשים חושבים שהוא אח של טל בן חיים, חלוץ מכבי ת"א, ופעם אפילו בירכו אותו על גול שטל הבקיע.  

3.
הוא לא שומע מוסיקה באוטו, שכן הרדיו תמיד כבוי. 

4.
אם תלכו לים בקיץ, תמצאו את רן לבדו, מחפש פרטנרים אנונימיים לשחק איתם מטקות.

5.
כשהיה ילד הוריו איימו שישלחו את הכלב שאהב, רועה גרמני, לאימוץ. רן הכין תוכנית בריחה שכללה גניבת כרטיס האשראי של אמו וקניית אוהלים. הוא שם את מכתב הפרידה שכתב בחלון החדר, ומצא אותו לאחר 4 שנים. מסתבר שלבסוף נשאר אמין להורים.

שפיר יופיע בזאפה ירושלים ב- 11.2, וב-זאפה הרצליה ב- 2.3

הופעות

במוצאי שבת הקרובה תוכלו למצוא את שלומי שבת כאן אצלנו בבנייני האומה, ובמקביל את "עושים שמח" עם ירון אילן שלנו במנדיס בר ביהוד. מרגול וזהבה בן יופיעו ברידינג שלוש בעשרים ושניים בחודש, ויום אחריהן יקפיץ עומר אדם את האנגר 11. איציק קלה יכבוש בעשרים ושבעה בינואר ברדינג שלוש, ולסיום נעדכן אתכם כי לפרויקט של רביבו נוספה הופעה כאן בירושלים, מה שאומר שתוכלו לצפות בהם באחד עשר בפברואר במועדון הזאפה.

 

את הפינה שלי תוכלו למצוא באתר הבית שלנו, ירושלים נט. פשוט הקליטו בגוגל ירושלים נט, ולא להתבייש לסלסל לי בפייסבוק- אורטל עמר באנגלית- ortal amar.

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה