ט"ו בשבט מגיע אלינו בניחוח אביבי, סיור הקניונים השבועי שלי הביא עימו חדשות מעניינות, סיילים ומכירות מיוחדות שממש לא בא לכם לפספס. ליקחו דף ועט ותתחילו לכתוב

נשבעת. הרגע חזרתי מחדר הכושר! יש מין קטע שאנחנו תמיד רוצות להיראות מתוקתקות, רואות את בר רפאלי באקס פקטור וחושבות לעצמנו, מה אמא שלי עשתה לא נכון? מה אני עושה לא נכון? ולמה לעזאזעל אני לא נראית ככה? ואז המוד המטורף הזה של לרוץ ולהירשם למכון וגם שם לרוץ, ואז לרוץ גם בחוץ ולעשות כל דבר שקשור לשריפת קלוריות מאסיבי. "מהיום אני יאכל בריא" מתנגן כל יום א', ובכל חג אנחנו מאמינות שבסוף החג (אחרי שפירקנו את כל רולדין ואכלנו גם את העובדות שם מרוב שהיה טעים) נפצח בדיאטת כרוב או כל שקר אחר שמסכן את בריאותינו כי אנחנו מתות להיראות כמו הדוגמניות השדופות שנראות מעל כל מסך, אבל לוקחות עוד ביס מהפיתה (שהיא האחרונה וחביבה לשבוע - מבטיחות - ומשקורת לעצמנו שוב). אז כך הם חיינו, והם לא ממש בשבילנו, בעיקר לא בשבילי. אז למי שרוצה להנות מכל העולמות לא נותרה ברירה אלא לתקוע תבנית שלמה של עוגת שוקולד ולהתאמן מראשון עד חמישי כל שבוע. והאמת, הצלחתי למצוא בזה כיף גדול. 

ההזייה הגדולה ביותר היא שחדר הכושר שלי נמצא בקניון דיזינגוף סנטר - נו באמת. תוך כדי שאני חולפת עם האוזניות למטה אני שומעת שיש סייל בזארה, וגם אחד בקומה למעלה בהאנס ובזמן שאני רצה מנגו מסמסים לי על 70% הנחה (סיפור אמיתי!). איך אפשר להתאמן ככה?!? ומי חשב על הרעיון הגאוני לפתוח לנשים שופוהולקיות כמוני חדר כושר ממש בזירת הקניות? טוב האמת היא שזה מדרדר אותי לדברים שלא חשבתי שאעשה כמו למשל להיכנס לחנויות - סתם ככה כי זה ליד ושיעור הפילאטיס מתחיל ממש עוד 20 דק' וכי אולי אני צריכה משהו מבפנים. השיא הוא שיש גם הנחה ברוב החנויות למתאמנים בחדר כושר שפה בכלל שיחקתם אותה. לא פלא שאני שם מראשון עד חמישי. ואל תספרו לאמיר.צילום: בר מרום

השבוע יש לי לא מעט עדכונים. אתחיל בכך שאתמול ביקרתי בעזריאלי (חייבת לגוון בקניונים! חייבת!) וניתקלתי ברשת הגדולה, הלא היא H&M, שכמו רוב הרשתות יצאה בסייל מטורף על רוב בגדי החורף (הבגדים היפים כמובן היו במחיר מלא לחלוטין). מה שהלך שם היה נראה כמו מלחמה ענקית עם תור שהגיע ממש לכניסה (אני קצת מעצימה את זה שישמע מטורף). בקיצור למה אני מספרת לכם את זה? כי הדבר שהכי פחות עניין אותי היה הסייל (שקר #311), מה שבאמת עניין אותי (או בנוסף) היתה הקולקציה החדשה של החברה. מבירור קטנטן הבנתי שהקדמתי בחודש וחצי ובקרוב מחכה לכולנו הפתעה. בזמן האחרון, יותר ויותר מותגים פועלים כדי לחדד את האמירה הייחודית שלהם ולהרחיק אותנו הקונות מסוגיית ה-"זול". השנה החברה הגדולה הקדישה תשומת לב לפרטים הקטנים והלכה על עיצובים מורכבים יותר ומקוריים יותר לנשים. בחינת קולקציית הסטודיו החדשה תיכנס אל החנויות ב-6 במרץ ותוכיח לנו שחופש אומנותי עושה בעיקר טוב לכולם. האווירה ששולטת בקו הסטודיו החדשה מזכירה במידה מסויימת את בריז'יט בארדו. מגפיים בגובה הירך בצבע מוקה בהיר, הרבה ג'ינס, מכנסי עור צמודים, שמלות פונצ'ו ארוכות, אוברולים מתרחבים עם טוויסט ומראה המערב הפרוע של ארה"ב. הגברים שבניינו לא זכו בינתיים לקו סטודיו נבדל בחברה - עד לשיגעון הבא. מחכה ומצפה בקוצר רוח. בינתיים נסתפק בסייל שלא נשארו ממנו שום פריטים (חוץ מכמה במידה 46).

הסיילים שהכי אהבתי השבוע:

-מנגו פתחו היום (ממש בזמן שרצתי על ההליכון במכון) סייל עד כ-70% על כל הקולקצייה - שווה ללכת לראות.

-רוני קנטור פתחה במכירה של 25% הנחה על כל הפריטים. טווח המחירים: 40-465 ש"ח. רוטשילד 64 ת"א.

-מבצע מיוחד לט"ו בשבט ברשת חנויות המעצבת שלומית אופיר. 20% הנחה על כל הפריטים בעלי מוטיב מן הצומח. טווח מחירים- 88-220 שׁ"ח.

-פיינל סייל בקסטרו - עד 70% הנחה על כל קולקציית החורף לנשים, גברים וילדים.

-story במכירת חורף מעניקה 50% הנחה על פריטים מקולקציית החורף בקניית ג'ינס חדש.

-רשת נעלי inside\out יוצאת בסייל, 40% הנחה בקניית הזוג הראשון, 50% בקניית הזוג השני ו- 60% בקניית השלישי. שווה פלוס.

מכירות סופר מיוחדות השבוע:צילום: בר מרום

-love my vintage - אירוע מכירה של הסטייליסטים שלו לבן וקרן נפתלי. פריטי מעצבים ופריטי וינטג' נדירים, מותגים כמו ליוויס, מארק ג'ייקובס ואחרים. המכירה מתקיימת ביום שישי הקרוב 17.1 בין השעות 11:00-17:00 בנחלת בינימין 66 ת"א.

-במועדון ה"ואליום" - בן יהודה 3, תל אביב גם כן מתקיימת מכירה בשישי ושבת הקרובים. מכירה מיוחדת שכל הכנסותיה הן תרומה למחלקת צרכים מיוחדים של עמותת "מפעלות חינוך וחברה". בין המעצבים שישתתפו: lucky people, אפרתה ועוד.

-חנות פופ-אפ של "החצר הנשית בנמל" מארחת אופנת גברים, עם המעצבים הישראלים: דורון אשכנזי, יוסי קצב, אלירן נרגסי ועוד. המכירה תתקיים החל מיום ראשון בקניון דיזינגוף סנטר.

 
בקיצור, הכינו את עצמכם לסופשבוע מלא אירועיים מיוחדים ושחיקת כרטיסי האשראי.
נתראה בשבוע הבא,
נשיקות. בר. 


בגדים בתמונות: דורון אשכנזי ו- h&m 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה