ורטיגו מגיעים לשכונות בירושלים



להקת המחול ורטיגו ממשיכה לתת במה לרקדנים בתחילת דרכם ומגיעה לשכונות בירושלים

להקת המחול ורטיגו, זוכת פרס שרת התרבות והספורט בתחום המחול לשנת 2013,  ממשיכה לטפח ולתת במה לדור ההמשך של רקדני ישראל ומציגה עבודותיהם המקוריות לצד יצירות מרפרטואר הלהקה בשני אירועים חגיגיים ומיוחדים במסגרת "בציר 16". 

באירועים ישתתפו רקדני סדנת המחול ורטיגו המהווים את דור ההמשך של הרקדנים בישראל וכן רקדני תוכנית מסע של הסוכנות (Vertigo International Dance Program). 

השנה, יתקיימו מופעי בציר בשכונות ירושלים, כאקט המסמל את החיבור החזק של הלהקה לעיר: במתנ"ס מורשה אשר בשכונת מוסררה, ובמינהל הקהילתי פסגת זאב.  הקהל הרחב מוזמן לבוא ולקחת חלק באירוע מחול יוצא דופן זה אשר יתווה את הדרך לדור הבא של הרקדנים בישראל.

סדנת המחול ורטיגו הוקמה בינואר 2002, לצד להקת המחול ביזמתו של אורן טישלר, רקדן ורטיגו לשעבר. הסדנא הינה תכנית אימון והכשרה לרקדנים צעירים בשלב המעבר מתלמיד לרקדן.  הסדנא נועדה להשלים את הכשרתו של הרקדן בתחומי הטכניקה: בלט קלאסי, מחול עכשווי, רפרטואר, אימפרוביזציה וקונטאקט.  הסדנא משלימה לרקדן המתחיל את הניסיון הבימתי ומכינה אותו להשתלבות בלהקות המחול השונות.

המופעים יוצגו במסגרת סדרת התרבות "ברחבי העיר" של הקרן לירושלים, סדרה בה מופיעות קבוצות ולהקות ירושלמיות מתחומי התיאטרון והמחול במינהלים הקהילתיים בשכונות העיר.  מטרת התוכנית הינה לחשוף את העשייה התרבותית בעיר לקהלים חדשים, להנגיש את התרבות לכלל האוכלוסייה בעיר, ולהעשיר את נוף התרבות להנאת תושביה.

יום ה', 23.1.2014,  בשעה 20:30, מתנ"ס מורשה, בית קנדה, שבטי ישראל 22, ירושלים

יום ג', 28.1.2014,  בשעה 19:00, מינהל קהילתי פסגת זאב, שד' משה דיין 135, ירושלים

 תמונה באדיבות יח"צ 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה