אייל גולן בקאמבק? עם מי הסתבך משה פרץ? מי הצליח לשכנע את מאור אדרי להתפשט? כל החדשות החמות בפינת הסלסולים, שמשודרת גם בתכנית הנוסטלגיה ברדיו ירושלים בהנחיית ירון אילן.
101FM ו89.5FM כל יום חמישי ב-13:30

אנחנו פותחים את הפינה עם הימים הקשים שעוברים על משה פרץ ואמרגנו, אמנון זינדני. האחרון הודה בעבירות מס של אי דיווח הכנסות ונגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות, קנס על סך שבעים וחמישה אלף שקלים ומאסר על תנאי למשך שלוש שנים, כל זאת במסגרת הסדר טיעון, כך קבע בית משפט השלום ברמלה- נקווה שהודאתו והרשעתו של זינדני לא תשפיע על מערכת היחסים שלו עם פרץ.

 תמונה:אינסטגרם מירנדה

 

אייל גולן פוגש דמות מוכרת ברחובות לוס אנג'לס במהלך סיבוב ההופעות שלו, וזוהי, טאטום מירנדה, מצלצל לכם מוכר? למי שלא זוכר טאטום הייתה בת זוגתו של גולן לתקופה קצרה בארץ. השניים בילו יחד במועדון מקומי וחגגו לנסיכה יום הולדת. היא לא הסתירה את ההתרגשות ודאגה לעלות קולז' זוגי עם אייל לאינסטו'ש הפרטי שלה- מזל טוב.

 

 

לא רק אייל גולן ודודו אהרון, גם איתי לוי חוצה את גבולות הארץ. לוי ינחת בתחילת פברואר בפנמה שבמרכז אמריקה שם יופיע מול הקהילה היהודית- ומכאן אנחנו מוסרים לו בהצלחה וברכות על הסינגל החדש שהוציא השבוע 'בלילות קרים'.

לגילי ארגוב חבר'ה, יש מתחזה. הוא מסתובב לו ברחובות תל אביב גונב לאנשים חפצים באור יום ובלי בושה גם קורא לעצמו גילי ומוסיף זמזומים של זוהר ארגוב המנוח. הכל התגלה כאשר בחורה פזיזה העלתה סטטוס ובו כתבה "גילי ארגוב גנב לי הטלפון!" לאחר בדיקה מעמיקה הבינו כולם כי הבחור מתחזה. הבחורה התנצלה והכל חזר למקומו חוץ מהפלאפון הגנוב- היזהרו מחיקויים.

דניאל בן חיים כיכב בכל המדורים השבוע לאחר השקת הסינגל שלו ביום שני האחרון 'סלחי לי'. לא מעט חברים הגיעו לפרגן בניהם: עידן יניב, אביבית בר זוהר, ואור דניאל והצמוד שלה, דור, מהאח הגדול. במקביל להוצאת הסינגל החדש בן חיים החליט לפנות לכיוונים חדשים והחל לקחת שיעורי משחק מול מצלמה- אולי מתבשל לו איזה תפקיד?

לא נעים אבל חובה לדווח הזמר, אבי סינואני, נתפס נוהג במהירות 131 קמ"ש בדרכו לחפלה פרטית. השוטר לא וויתר וסינואני קיבל גם נקודות וגם דו"ח כספי- אנחנו מציעים- תשמור על הרשיון שלך.

תתחילו להתרגל, אסף אטדגי בחדשות הבידור. מנהלו של עומר אדם, ותוכנית הבידור של הוט בערוץ שלוש מהדקים יחסים. אטדגי הולך להצטרף לפאנל חדש ובו יביע את דעתו על הניוז השוטף בעולם הבידור. זה הזמן לתת לו המלצות כי כבר בתחילת פברואר אתם תמצאו אותו על המסך שלכם. מאטדגי נמסר:"זו התנסות חדשה ומעניינת. נחכה לראות מה יקרה בהמשך".

למי שפספס שירוץ לקנות פנאי פלוס, כי מאור אדרי בעירום על השער. כפי שהבטחנו לכם לפניאינסטגרם של מאור כשבועיים מאור צילם שער חושפני במיוחד למגזין המצליח פנאי פלוס, כששלט בלבד מכסה לו את העיניים- בנות ישראל תביעו את דעתכן. בנוסף, דואט משותף בין אדרי לרינת בר יוצא בקרוב לדרך, בסגנון טורקי מיוחד שאותו הלחין וכתב אדרי, רינת תיקח חלק בהופעה הבאה של מאור בחמישה לאפריל על בימת ההאנגר- ממש צמד חמד.

 

 

 

 

 

ולסיום, הניוז השוטף, יואב יצחק בהופעתו האחרונה בבאר שבע דאג לקהל לאווירה אינטימית במיוחד כאשר החשמל כבה למשך עשר דקות ארוכות- אותנטי משהו. בקרוב יצחק ירים מופע לנשים בלבד.. פרטים בהמשך

 

הופעות

עומר אדם יקפיץ הערב את האנגר אחת עשרה, במקביל אליו בהיכל התרבות בתל אביב יופיע שלומי שבת, את חיים משה, תוכלו למצוא הערב ברידינג שלוש ועוד היום שלומי סרגנה מארח את מושיק עפיה בתאטרון בחולון. במוצאי שבת הקרובה סטלוס ואורן חן ימלאו את המנדיס בר ביהוד, בעשרים ושישה לחודש ליאור נרקיס יגיע לזאפה הרצליה ונסיים עם איציק קלה שיופיע בעשרים ושבעה בינואר ברדינג שלוש.

 

את הפינה תוכלו למצוא באתר הבית שלנו ירושלים נט- פשוט בגוגל ירושלים נט. לא להתבייש לסלסל לי בפייסבוק- אורטל עמר באנגלית- ortal amar.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה