אז מה אם אני בת 25...



גם השבוע אני כותבת על יום הולדת, אבל מיוחד במינו ואני חושבת שמותר לי להתרגש- יום ההולדת שלי. ממש בעוד כמה ימים אחגוג עשרים וחמש שנים להולדתי בניתוח קיסרי, ולכן החלטתי בהומור מוחלט לצחוק על תופעה ידועה ומוכרת שאנשי לילה רבים וגם אני לוקים בה- הפקות ימי הולדת

חשבתם פעם כמה כסף מוציאים מועדוני לילה על הפקות ימי הולדת? או כמה כסף אנחנו מוציאים על הפקות שכאלה? כרטיס כניסה, אלכוהול, בגדים חדשים (כי יש תמונות בפייסבוק עם השמלה השחורה- חייבים  לרכוש חדשה) והרשימה לא מתקצרת. הסיבה לכך היא העובדה שאנחנו רוצים להיות  חלק ממשהו גדול שמסתבר ש"כולם" משתתפים בו, או במילים אחרות- כל אנשי הביצה הירושלמית עושים לעצמם אחלה יחסי ציבור. בשנה שעברה לא חגגתי את יום הולדתי מסיבות אישיות, ופתאום השנה אני מרגישה שונה רוצה לחזור לעניינים. להרים הפקה בשבוע אחד, לדאוג לרצות את כל המוזמנים והכי חשוב מלתחה שלמה לערב בן כמה שעות- למי יש כוח לכל זה? מתיש.אבל בכל זאת....

השנה בחרתי להפיק  יום הולדת צנוע יותר, מרגשת בשבילי (בכל זאת חוגגת חצי יובל) ולדעת שמי שטרח להגיע באמת חוגג איתי. אני חושבת שאנשי לילה רבים יסכימו עם העובדה כי הפקות ימי הולדת נועדו להכניס כסף! הרי הם חוגגים עם האנשים הקרובים אליהם ביותר, שלא מבקשים כרטיס כניסה חינם ולא כוס שתייה חריפה בחינם ולא מקומות ישיבה שמורים עד שתיים לפנות בוקר: זה ברור מאליו שהם מקבלים את כל ההטבות האלה (כן, זה היה ציני ומצחיק). אם נתמקד לרגע  במוסיקה שהיא פרט חשוב לערב מושלם- כולנו מסכימים שהמיינסטרים היום הוא אלקטרוני, ההבדל בין אנשי הלילה הוא האהבה שלהם לז'אנר הזה. יש כאלה שיעדיפו הארד קור ויש כאלה שיעדיפו עדין מהול בקצת מזרחית (בשביל השמח). אני אומרת: למי אכפת אחרי כמה כוסות.

מוזמנים יש, מוסיקה טובה יש וכמובן אלכוהול- עכשיו הגיע הזמן לדאוג ללבוש החגיגי. מי שמדמיין את ההופעה שלו בלבן  כמו שאנו דואגים ללבוש בערב חג השבועות טועה טעות גדולה! זה ה-זמן לדפוק הופעה מהסרטים, להיות כוכבת לערב אחד. להשקעה העצומה הזאת שתי השלכות:

1.  ידברו עלייך לפחות  שבוע בכל העיר

2. תמונת פרופיל לפייסבוק.

אחרי שהכול מוכן צריך לדאוג לכמה בלונים כדי לכתוב בהזמנה "תפאורה מדהימה" ועוד המון הפתעות וקדימה יצאנו לדרך. מבטיחה שאחגוג עם כולם (אם אזכור פרצופים), אדאג לכולם וכמובן- תגיעו מוקדם. אותן המילים בכל הזמנה, ואין מה לעשות גם אני לוקה בתופעת הפקות ימי הולדת של אנשי הלילה בעיר.

אז אני מזמינה את כולם לחגוג איתי את יום ההולדתה-  25 שלי ובאמת מכל הלב- אשמח לראותכם.

עד לסופ"ש הבא, צאו ותבלו

זכרו- אם שותים לא נוהגים

שלכם,

יפית 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה