מההוט קוטור הפריזאי ועד התצוגה המפתיעה במכון וינגייט - מי היו המעצבים והרשתות שהפתיעו בפרסום הקולקציות לשנת 2014 ? ופינת הפיינל סייל האהובה עלינו ביותר

בום. נפל השעון המעורר השנוא עלי על הריצפה ממש ברגע שהוא התחיל לצלצל. אינסטינקט שכזה להרוג כל דבר שמנסה לחבל לי בשנת היופי. ביונסה העירה אותי עם השיר upgrade האהוב עלי וזה עדיין לא עזר למחוק את השנאה שלי כלפיה וכלפי המכשיר המנגן הזה. היא ממשיכה לשיר והפלאפון תקוע באיזה חור שרק המזרן והמיטה יודעים בסוד איפה. משחק המחבואים הזה ממש לא נחמד לי בשעות שכאלה בבוקר. מחליטה לעשות את משחק ההתעלמות (שעבד עלי כשהייתי בת שנתיים - אם מתעלמים ממני אני עוצרת!) והשיר רק הפך והלך להיות כאב-ראש-אחד-גדול. בסופו של דבר עם אקרובטיקה קלה ואחרי התעלמות של כמה רגעים שהפכו אותי לבנאדם עצבני על הבוקר - ניצחתי במחבואים! ביונסה 0-1 לי.
 

השבוע יש לנו סיילים גדולים לקראת סופו של החורף (שמבחינתי עדיין לא התחיל), מגמות לשנת 2014 ותצוגות חדשות שעוררו בי כמיהה ללכת ולחפש אחר הקולקציות הכי שוות של השנה החדשה כולל קניית כרטיס טיסה לפריז ללא חזרה.
לאחר שבעונת החורף האחרונה רנואר הייתה זו שפתחה את סבב הקולקציות המקומי, בתחילת השבוע הנוכחי קסטרו השיבה לעצמה את הכיסא שחיכה שמישהו יישב עליו.
 
התצוגה המתוזמנת של חברת קסטרו התרחשה במכון הלאומי למקצועות הספורט וינגייט הסמוך לנתניה ונתנה לנו לעורר תהיות לגבי הקולקציה שכנראה הולכת להיות ספורטיבית? (לא היה קשה לנחש שהמיקום בוינגייט יהיה קשור לספורט). התצוגה, שכללה תפאורה אולימפית, בגדים ספורטיבים וגל גדות אחת ומיוחדת במינה העמידה את קסטרו במקום גבוה יחסית מול מתחריה עם עיצובים מורכבים יחסית שנתפרו במיוחד לתצוגה. התצוגה נפתחה עם בגדי קזו'אל, הרבה ג'ינסים ואלגנט שמורכב ברובו מבגדים ספורטיביים לחלוטין, גזרות רחבות המאפשרות תנועה והרבה בגדים נוחים על עקבים.
בתצוגה קסטרו הלכה על שינוי אסטרטגי ברמת הקולקציה ודיווחה כי אוסף הבגדים שיוצג על המסלול יימכר ברובו דרך אתר הבית של החברה. מלבד השגת מינוף אתר האינטרנט של המותג, קסטרו מיתגו עצמם כחברה הנוגעת באופנה עילית - דבר השנוי במחלוקת נוכח העובדה שעד עתה קסטרו נחשבה לחברה עממית ויומיומית.
בסופה של התצוגה קסטרו אמרה את דברה- בקיץ הזה תלבשי ספורטיבי. ואני אומרת - תודה.
 
ומה קורה בעולם? בעוד שאנחנו כמהים לכל תצוגה לקיץ 2014 , בעולם הגדול סתיו 2014 וחורף 2015 מככבים. התצוגה של שאנל לקולקציית קדם-סתיו 2014 משכה לי את העין במיוחד בזכות ההפקה המטורפת השנה (שמסתבר שהיא שגרתיות לחלוטין) עבור מעצב האופנה קרל לאגרפלד. הקולקצייה כללה את החליפות האייקוניות של שאנל, קלאסיקה מעוררת השראה ותרבות אינדיאנית ספק קאובויית שנתפרה באריגים חלומיים. ההפתעה בתצוגה הייתה שימוש בדנים ובבגדי ג'ינס. אמנם לאגרפלד עשה בעבר שימוש נרחב בדנים הכחול, אך הפעם הביא לנו את הקולקצייה בגישה ישירה - מכנסיים עם מפתח לא קטן, אוברולים בגזרת אוברסייז והרבה גרנדיוזיות שמתאימה רק לשאנל. התצוגה נערכה בדרום ארה"ב באיזור המתאים לקונספט- היה נדמה שעוד רגע עומד להגיח אלינו קאובווי ברודאו. קוקו אהובתי.
 
פריז - התנשאי לי? שבוע האופנה שננעל בסוף השבוע האחרון מוכיח שגם האופנה העילית מסוגלת להתאים את עצמה להלך הרוח העכשווי - מה היה בשבוע ההוט קוטור בפריז לקיץ 2014? ז'אן פול גוטייה סיפק את הסחורה עם בגדים דרמטיים- הרבה שחור ותלבושות מרהיבות במיוחד. ארמאני הלך על קו אלגנטי (ולא מפתיע)- חליפות, ראשים עטופים בצעיפים, עגילים גדולים ואלמנטים מבריקים. היציאה העונתית הייתה מחוכים כסופים ומנצנצים שהשאירו את הקהל פעור פה. וולנטינו, הביאו איתם משהו אחר לחלוטין- תפאורה של פעם, מוזיקה מיוחדת ובגדים שהזכירו מסורת עתיקה. השמלה המקסימה ביותר בעיני הייתה שמלה עם הדפס של תווי נגינה. אה, ואם חששתם היא נחטפה - ע"י קייטי פרי שלא יכלה לחכות ולבשה אותה יומיים אחרי. רוצה גם!
 
סיילים זה פה!
רונן חן מעצב האופנה נפרד מהחנות שלו ברחוב שינקין בתל אביב ולרגל הסגירה מקיים מכירה מיוחדת בהנחות סוף עונה של עד 70%. שישי, 31.1, 9:00-15:00. שינקין 49, תל אביב.
נעלי ניין ווסט ב-30% הנחה על מבחר נעליים וב-50% על מבחר נוסף. עד גמר המלאי. בכל סניפי הרשת.
פקטורי 54 עד 70% הנחה על פריטים של מייקל קורס, ג'וסי קוטור, פרד פרי ועוד. רוצו. בכל סניפי הרשת.
PIOO PIOO בסייל חורף של עד 50% הנחה. בנוסף, מטרייה מעוצבת של המותג במתנה על כל קנייה. 30.1-31.1. גת רימון 13, תל אביב.
סייל מטורף בלה בוטגה - עד 70% הנחה על מגוון מותגי יוקרה ביניהם: ולנטינו, מארק ג'ייקובס, פראדה ונוספים. 30.1-31.1. הרותם 1, רשפון.
מארק קיין ב- 40% הנחה - קניון רמת אביב, תל אביב. עד גמר המלאי.
וזה לא הכל! לקראת סופו של חודש ינואר, השבוע סיבוב הקניות שלכם יהיה מפנק במיוחד. עשרות חנויות בפיינל סייל. עקבו אחר המכירות המיוחדות ותיהנו.
 
אוהבת, בר.

תמונות באדיבות אתרי החברות. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה