"ארגז כלים לאזרחות טובה"



שיתוף פעולה מיוחד של בית הספר "יובל", מוזיאון מורשת בתי המשפט בבית המשפט העליון והמכללה האקדמית לחינוך על שם דוד ילין במסגרתו יציגו תלמידי בית הספר תערוכת אמנות פרי יצירתם

הצוות החינוכי של בית הספר תיכון "יובל" בירושלים בשיתוף מוזיאון מורשת בתי המשפט בבית המשפט העליון והמכללה האקדמית לחינוך על שם דוד ילין, יקיימו תערוכת כרזות שיצרו והפיקו תלמידי כיתות י"א במסגרת פרויקט "ארגז כלים לאזרחות טובה".  

"ארגז כלים לאזרחות טובה" הינו פרויקט חינוכי שהתקיים בבית המשפט העליון והשתתפו בו תלמידי כיתות י"א מבית הספר תיכון "יובל" בירושלים. בסיום הפרויקט התקיימה בשנה אשתקד תערוכת היצירות של התלמידים בבית המשפט העליון. לאור הצלחת הפרויקט החליטו במכללה האקדמית לחינוך על שם דוד ילין להציג את התערוכה גם בחלל המכללה.

מטרת הצגת התערוכה היא הגברת המודעות לנושאים החשובים המופיעים בכרזות בהן מגוון סוגיות בעלות משמעות חברתית, המשמשות קול קורא למיגור האלימות, לאיסור על "משחקים" בנשק, להתרחקות משימוש באלכוהול וסמים ומטיפות לנהיגה זהירה ובטוחה. הכרזות עוזרות להוקיע הרגלי התנהגות מעוותים ומעודדות אימוץ דפוסי התנהגות חברתית נכונה בין אדם לחברו, בין אדם לקהילה ולחברה. דרך הכרזות התלמידים הביאו  הלכה למעשה את מטרת העל של התוכנית לעשות את הדברים למובן מאליו ואת המעשים ראויים להערכה.

בתערוכה יוצגו שתיים עשרה כרזות שעוצבו על ידי תלמידי כיתות י"א בהנחיית הצוות החינוכי של  בית הספר. בכל כרזה כותרת שונה להצגת התופעה החברתית: "כשאתה שותה מי נוהג?", "עם אלימות אין ילדות", "מוציאים כרטיס אדום לאלימות" ועוד. בתערוכה מופיעים גם ציטוטים מתוך דברי המורים והתלמידים המתייחסים לתחושות ותובנות אליהם הגיעו במהלך התוכנית ולאחריה.

התערוכה תתקיים בין התאריכים 26.3.14 - 1.5.14
במכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה