מפכ"ל המשטרה: נבחרי ציבור שמנסים לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית מהווים איום בטחוני על מדינת ישראל



מפכ"ל משטרת ישראל רב ניצב יוחנן דנינו נאם בטקס באוניברסיטה העברית בירושלים. במהלך הנאום דיבר דנינו על נושא האיומים הקיומיים על מדינת ישראל ואמר: "אנחנו מדינה שהבסיס שלה הוא איום קיומי, ודאגו לדחוף לנו את זה בצורה טובה"

הדברים נאמרו במסגרת טקס הענקת פרס ע"ש דוד כרמון לסטודנטים מצטיינים של המכון ליחסים בינלאומיים ע"ש לאונרד דיוויס באוניברסיטה העברית, שהתקיים אתמול (יום ד'). 

במהלך הנאום דיבר דנינו על נושא האיומים הקיומיים על מדינת ישראל ואמר: "אנחנו מדינה שהבסיס שלה הוא איום קיומי, ודאגו לדחוף לנו את זה בצורה טובה". הוא הוסיף כי ישנם איומים קיומיים גדולים לא פחות מהפצצה האיראנית כמו האלימות בקרב הנוער.

בהמשך נאומו בהר הצופים דיבר המפכ"ל על הר הבית ואמר:"אני רואה את הר הבית מכאן, אם אתם שואלים אותי הוא לא פחות איום קיומי על מדינת ישראל מכל פצצה".

בהמשך דבריו אמר כי הוא מצטער על כך שאחרי הבחירות האחרונות נכנסו לכנסת גורמים שמנסים לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית. אותם קולות, לדבריו, מלבים את כל העולם המוסלמי על מנת להשיג קולות והתוצאות של כך יהיו הרות אסון למדינת ישראל. בהתייחסו לאותם גורמים אמר כי"כשבא נבחר ציבור ואומר- אני עולה להר הבית כדי לשנות את הסטטוס קוו, הוא זה שהופך להיות איום בטחוני על מדינת ישראל".

בסוף דבריו דיבר דנינו על פרשיות השחיתות האחרונות ואמר כי על אף הנזק התדמיתי שנגרם למדינה יש להמשיך ולחשוף פרשיות שחיתות. "המשטרה שלנו היא עצמאית והמלחמה בשחיתות הציבורית נמצאת שם כל הזמן".

 

תמונה: flash 90

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה