הסערה הלבנה בבירה חלפה והנה אני מביאה לכם השבוע סיפור סוער אחר, שבעקבותיו נלמד דבר או שניים גם על חברים, גם על אלכוהול ומסיבות ומה יותר חשוב מבניהם. חבר של חברה וחברה אחרת נפגשים במסיבה...כבר מותח לא?! בואו תגלו מה קרה

בכל מקבץ חברות כזה או אחר, יש חברה אחת שתופסת מציאה לא מהעולם הזה שלא חסר לו כלום ומתעלל בה נפשית. יוצא למסיבות לבד על בסיס קבוע, משאיר את כולן על אש ולא קטנה וחי את החיים כמו רווק. היא מצידה תפוסה גם בדף הפייסבוק שלה, גם דואגת להראות את זה לחברות וגם מתעלקת עליו יותר ויותר ( אף פעם לא הבנתי את הבחורות האלה שמתעלקות).

בכל מקרה הסיפור התגלגל מאוזן לאוזן, מחברה של חברה או בקיצור בעת ישיבת ריכולים רגילה של בנות. אם אתם תוהים מה קרה, לא הרבה אבל המון דרמה טובה מסביב- צעקנית ומלוכלכת כמו בסדרות המרתקות. לפני כמה שבועות חבר של החברה, אותו אחד מושלם החליט לבלות עם החברים מחוץ לעיר במקום בו הכול יכול לקרות ( הבחור קצת התבלבל וחשב שנסע לווגאס). להפתעתו הוא פגש במקום חברה טובה של החברה שלו שגם היא הגיעה לבלות במקום מרוחק כדי ליהנות ושלא ידברו מסביב. לא, החברה המדוברת לא הייתה שם- הקלה עוברת במוח של הבחור.

מה שהחברה לא יודעת, שהחברה שלה הרבה זמן רצתה להשיג את הבלתי מושג- המושלם החבר שלה. היא ידעה שהמסיבה אליה הוא יגיע בסוף השבוע היא מחוץ לעיר וכמובן שהחברה לא תהיה אתו והחליטה לנסוע לשם גם היא. היא התערבה עם כמה מהחברות בסצנת הלילה שאם היא תתאמץ מספיק היא תצליח למשוך את תשומת ליבו ( בגלל הפינוקים שמקבלים אנשי לילה במקומות בילוי). מה שאתם מדמיינים לא קרה, היא לא הצליחה להשיג לא אותו ולא את הנעל שאיבדה משכרות. הבחור מקצוען, לא התרגש מנוכחותה, גרם לה להוציא מאות שקלים על אלכוהול, המשיך לרקוד עם החברים ואפילו הכיר מישהי אחרת. יש לציין בחלק זה של הסיפור שהבחורה הייתה מוכרת בסביבתה, אפילו מדוברת בחיי הלילה המקומיים וחשבה שאם היא מצליחה בתחום גם אותו היא תוכל להפיל.

בוקר שלמחרת היה קצת קשה, היא לא זכרה כלום והבחור מצדו מיהר להציל את עצמו ולספר לחברה הכול. בחור מושלם היה, קנאה הייתה, ריב בנות היה, אלכוהול תפקיד עיקרי והכל נהיה סלט. חבר אמתי לא עושה דברים כאלה, אנחנו לא בסינמה צופים בסרט רומנטי שאהבה מנצחת הכל והם חיים האושר ועושר ואפילו החברה הנבגדת מגיעה לבקר. כשפוגשים חבר של חברה במועדון מהנהנים לשלום ולא יותר, לא כי צריך להיזהר שמשהו יקרה בכוונה, אלא כי כשאנחנו בראש טוב הכל טוב ואף פעם אי אפשר לדעת אצל מי הרצון יתעורר קודם. אגב, שלא תטעו זה גם הפוך, חבר פוגש חברה של חבר- תתרחק מותק.

המצחיק בכל הסיפור, שהבחורה עוררה דיבורים מיותרים מסביב גם בסצנת חיי הלילה, והתגובות לא איחרו לבוא. מי הפסיד הכי הרבה? החבר המושלם כבר לא, אבל שמועות מספרות שהחברה הסתדרה. והחברה המדוברת? כנראה שתמשיך ולנסות לתקן את הטעות הגדולה שעשתה.

אני טוענת שאם כבר הגעתי למסיבה טובה, גם אם והיה בשביל בחור ולא משנה מאיזה סוג כי אני כרגע בסצנה, סביר להניח שהייתי נהנית ממוסיקה טובה ובירה צוננת ומתענגת על פדיחות של האנשים על הרחבה.

זכרו שחברים תמיד נשארים שם בכל מצב בשבילכם, אל תאבדו אותם גם בשביל חיי לילה, תהילה או חשקים מיותרים.

עד לסופ"ש הבא, אם שותים לא נוהגים- לוקחים מונית.

שלכם,

יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה