בית״ר ירושלים: קנס של 25,000 ש״ח, וסגירת היציע המזרחי במשחק מול קריית שמונה



בעקבות התפרעות האוהדים במשחק של בית״ר שנערך השבוע מול הפועל ת״א הקבוצה נענשה גם במשחק רדיוס על תנאי. המועדון יגיש ערעור

המועדון הצהוב נקנס ב25,000 ש״ח, ובמשחק הקרוב מול קריית שמונה היציע המזרחי יהיה סגור לאוהדים, כך הוחלט היום (יום ד׳) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בנוסף, הקבוצה נענשה גם במשחק רדיוס על תנאי.

מעמותת האוהדים של בית״ר ירושלים זועמים על חוסר המידתיות בעונש, ביחס לעונשים שקיבלו קבוצות אחרות:

״השחיתות והביזיון הן לא מילים גסות כאשר מדובר בבתי הדין של ההתאחדות לכדורגל. מכבי חיפה הועמדה לדין כאשר בדו״ח השופט צויינו פעמים רבות של זריקת מטבעות(שגם פגעה באחד השופטים) זריקת מצתים, זריקת עשרות מוטות של דגלים לעבר המגרש וערן זהבי שניסה להרים קרנות, ולקינוח פריצת אוהד לכר הדשא! חיפה ״נענשה״ בסגירת היציע הצפוני ל-3 משחקים אך לאחר מספר ימים הודיע הדיין ישראל שמעוני כי טעה והתכוון שרק היציע התחתון בצפוני יהיה סגור, ובנוסף קנס של 30 אלף ש״ח. וכל זה כשנגד חיפה עמד עונש של 2 משחקי רדיוס על תנאי עוד לפני העונש הבזיוני הזה!

מנגד אירחה בית״ר ירושלים את הפועל ת״א, וביציע אוהדי בית״ר הודלקו 2 רימוני עשן. לא הפרעה למשחק, לא מוטות, לא מטבעות על השופטים, ולא פריצה לדשא. כעונש קיבלה בית״ר 25 אלף ש״ח קנס וסגירת היציע המזרחי נגד ק״ש!

איפה המידתיות? עד מתי ישבו בבית הדין דיינים שסוגדים ופוחדים מיעקב שחר? עד מתי חכמי חלם שלא היו במשחק כדורגל בחיים יהרסו לנו את הענף הזה בהחלטות שהמילה בושה קטנה להם? ביזיון!״

מבית״ר ירושלים נמסר: ״מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים מתכוון לפנות לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ולערער על ההחלטה הקשה והלא מידתית בעליל של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל.״

תמונה באדיבות flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה