חילופי מאמנים במועדון הצהוב: גיא לוי במקום מנחם קורצקי



אקס סכנין, גיא לוי, יחליף את מאמן בית"ר ירושלים, שפוטר לאחר מחלוקות עם הבעלים אלי טביב

בבית"ר ירושלים קמו הבוקר(יום ד') לאווירת שינוי. לאחר לילה סוער במיוחד, שבמהלכו דיברו בעלי בית"ר אלי טביב, ומאמן הקבוצה היוצא מנחם קורצקי, הוחלט על סיום תפקידו של המאמן.

ההחלטה הגיעה בעקבות אי הסכמה בנושאים מקצועיים בין הבעלים למאמן. מהמועדון נמסר: "בתקופה האחרונה התגלו מחלוקות ואי הסכמות בנושאים מקצועיים בין בעלי המועדון אלי טביב, לבין מאמן הקבוצה מנחם קורצקי. עקב כך, החליטו שני הצדדים בהסכמה להפסיק את ההתקשרות."

כזכור, מנחם קורצקי דיבר בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים "בדרך למגרש" והעלה את טענותיו בנוגע לחיזוק הקבוצה. מאז כבר הספיק להיות נתק קצר בין אלי טביב למנחם קורצקי, שהסתיים בסולחה לקראת המשחק מול הפועל ת"א. מאז בית"ר סיימה את שני משחקיה האחרונים בתוצאות תיקו 1-1 מול הפועל ת"א בטדי, והפסד למכבי נתניה בחוץ בתוצאה 2-0 ביום ב' האחרון. כאמור, אתמול במהלך השיחה בין השניים סוכם סופית על המשך ההתקשרות. עוזרו של מנחם קורצקי, אורי אוזן צפוי לעזוב גם הוא.

מנחם קורצקי בדברי פרידה מהמועדון: "ראשית, אני רוצה להודות לבעלים שנתן לי הזדמנות להיות חלק מהמועדון הגדול הזה. אני רוצה להודות לצוות המקצועי שליווה אותי, לשחקנים, לצוות הניהולי, ולאוהדים הנפלאים של בית"ר. עקב חילוקי דעות, החלטנו הבעלים ואני להיפרד, דברים שקורים בכדורגל, ולצערי עוד יקרו בעתיד. אני מאחל מכל הלב הצלחה למועדון ולקבוצה."

מי שמונה במקומו של מנחם קורצקי למאמן הוא גיא לוי, שסיכם את תנאיו במועדון הבוקר, וידריך את חניכיו לראשונה מחר, במה שיהיה האימון הראשון שלו בתור מאמן בית"ר ירושלים. גיא לוי פתח את העונה בתור מאמן בני סכנין, אך פוטר בחודש דצמבר האחרון, ואת מקומו תפס אלי כהן, שאימן את בית"ר ירושלים בתחילת העונה הקודמת.

משחקו הראשון של גיא לוי יהיה מול הפועל קריית שמונה, שממוקמת במקום השני בליגת העל, כבר ביום ראשון הקרוב בטדי.

צילום: פלאש 90. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה